Xiaomi Civi؛ دستگاه مرموز شیائومی در آستانه‌ی رونمایی

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بنر تبلیغاتی مرموز منتشرشده در Mi Store، خبرهای جدیدی درباره زمان رونمایی از Xiaomi Civi در اختیار ما قرار می‌دهد.
تبلیغات

افشاگران چینی دنیای فناوری در حال انتشار اسکرین‌شاتی از Mi Store در ویبو هستند. دلیل چنین کاری این است که بنر تبلیغاتی جدیدی در Mi Store دیده می‌شود که از معرفی دستگاهی مرموز به نام Xiaomi Civi در ۲۷ سپتامبر خبر می‌دهد. هنگامی که متن چینی موجود در پوستر را توسط سیستم ترجمه کردیم، به عبارت «یک کنفرانس فناوری طبیعی و زیبا» رسیدیم که نشان می‌دهد Xiaomi Civi طراحی چشمگیر و جذابی خواهد داشت. همچنین تصویر موجود در بنر تبلیغاتی، می‌تواند نشان‌دهنده جعبه یک گوشی هوشمند باشد. در ادامه اسکرین‌شات منتشرشده را مشاهده می‌کنید:

اسکرین شات می استور

بر اساس چندین گزارش، شیائومی به‌زودی گوشی هوشمند CC11 را در چین معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد این دستگاه یک نسخه تجاری از Xiaomi 11 Lite NE 5G است که هفته گذشته در بازارهای جهانی معرفی شد. با توجه به این مسائل، حدس زده می‌شود احتمالا شیائومی نام این گوشی هوشمند را از CC11 به Xiaomi Civi تغییر داده است.

مشخصات مورد انتظار Xiaomi Civi

به گزارش گیزموچاینا، ماه گذشته تولید یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 2107119DC توسط TENAA چین تأیید شد. گفته می‌شود این دستگاه نسخه چینی Xiaomi 11 Lite NE 5G است. این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی امولد FHD+، تراشه اسنپدراگون 778G و باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و حفره روی نمایشگر این دستگاه میزبان دوربین سلفی آن خواهد بود. ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

Xiaomi Civi دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی خواهد بود و در پشت آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دیده می‌شود که به احتمال زیاد با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. برای افزایش امنیت این گوشی هوشمند، از یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه استفاده شده است.

البته این احتمال وجود دارد که Xiaomi Civi گوشی هوشمند نباشد؛ بنابراین توصیه می‌شود منتظر بمانید تا اطلاعات بیشتری برای آگاهی از هویت واقعی این دستگاه منتشر شود.

نظر شما همراهان زومیت چیست؟ آیا Xiaomi Civi گوشی هوشمند است یا باید منتظر دستگاه دیگری باشیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات