احتمال عرضه سری پیکسل ۶ گوگل در تاریخ ۱۹ اکتبر قوت گرفت

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) عرضه خواهند شد.
تبلیغات

گوگل در حال آماده‌ شدن برای رونمایی از سری پیکسل ۶ در رویدادی قریب‌الوقوع است و قرار است این گوشی یکی از پرسروصداترین معرفی‌های این شرکت در سال‌های اخیر باشد. گوگل قصد دارد در این رویداد از اولین گوشی پرچم‌دار اولترا پرمیوم خود با نام Pixel 6 Pro رونمایی کند که طراحی جذاب و منحصربه‌فردی دارد و به تراشه اختصاصی گوگل موسوم به تنسور (Tensor) مجهز است.

گوگل عادت دارد گوشی‌های هوشمند پیکسل را در ماه اکتبر عرضه کند؛ اما هنوز به‌طور رسمی تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است. البته چند وقت پیش این شرکت تصویری از چند گوشی پیکسل ۶ در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تاریخ «سه‌شنبه نوزدهم» روی صفحه‌نمایش برخی از آن‌ها به چشم می‌خورد. اکنون گزارشی این تاریخ را برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار گوگل تأیید کرده است.

View this post on InstagramA post shared by Made by Google (@madebygoogle)

به نقل از گیزچاینا، این گزارش که در صفحه فیسبوک شرکت مخابراتی استرالیایی تلسترا منتشر شده است، از عرضه قریب‌الوقوع پیکسل ۶ صحبت می‌کند و از کاربران می‌خواهد برای روز عرضه این گوشی ثبت‌ نام کنند تا شاید یکی از برندگان خوشبخت بلیت استودیوی ورزشی مارول در استرالیا باشند. مهلت ثبت‌ نام تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) عنوان شده است که به احتمال بسیار زیاد با تاریخ عرضه پیکسل ۶ مطابقت دارد. طبق این گزارش، گوشی‌های هوشمند بعدی گوگل تنها در چند کشور از جمله استرالیا عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، پیکسل ۶ به نمایشگر ۶٫۴ اینچی مجهز خواهد بود و پیکسل ۶ پرو نمایشگر ۶٫۷ اینچی خواهد داشت که هر دو نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر پنل دارند. علاوه بر این، پیکسل ۶ پرو شامل ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ هسته ۲٫۲۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتزی خواهد بود و با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 عرضه خواهد شد.

سری پیکسل ۶ در زمان عرضه مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود. دستگاه‌های قدیمی‌تر جدیدترین نسخه اندروید را کمی زودتر و پنجم اکتبر (۱۳ مهر) دریافت خواهند کرد. شایعات حاکی از آن است که گوگل، پیکسل تاشدنی را نیز در برنامه کار خود قرار داده؛ اما فعلاً مشخص نیست آیا این گوشی برای رونمایی در ماه آینده آماده شده باشد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات