برخی از ویژگی‌های احتمالی موتو E40 منتشر شد

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، موتو E40 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش گیزموچاینا، جزئیاتی توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده است که به ویژگی‌های اصلی گوشی هوشمند موتو E40 آینده را اشاره دارد.

بر اساس این گزارش، موتو E40 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد و به استفاده از تراشه‌ی هشت هسته‌ای در این گوشی نیز اشاره شده است؛ اما هنوز نوع آن به‌صورت دقیق مشخص نیست.

انتظار می‌رود این گوشی موتورولا دارای تراشه‌ی Unisoc T606 باشد که در موتو E20 استفاده شده است و اندروید گو ادیشن (Android Go Edition) بهره ببرد.

پوستر تبلیغاتی موتو E40

در بخش دوربین، موتو E40 احتمالا دارای دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود. اگر جزئیات مذکور واقعاً صحت داشته باشد، موتو E40 اولین گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین ۴۸ مگاپیکسل به همراه اندروید گو خواهد بود.

چندی پیش این گوشی هوشمند در پلتفرم معیار گیک‌بنچ فهرست شد و توانست در آزمایش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب به امتیاز ۳۵۲ و ۱۳۵۳ دست پیدا کند. فهرست مذکور نشان داد که موتو E40 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با این‌ تفاسیر، مشخصات گوشی هوشمند موتو E40 کاملا شبیه به موتو G20 است. برای اینکه به‌طور کامل از مشخصات این گوشی مطمئن شویم، باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن باشیم. با توجه به گزارش‌های منتشرشده، انتظار می‌رود موتو E40 در هفته‌‌های آینده رونمایی شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی موتو E40 با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات