شایعه: ردمی K50 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات جدیدی درباره ردمی K50 منتشر کرده است که طبق آن، این دستگاه‌ از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

چند روز پیش، یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام Digital Chat Station جزئیاتی درباره تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ با صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی 1080p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی منتشر کرد که ممکن است ردمی K50 یا شاید یکی از نسخه‌های سری K40S باشد. درحال‌حاضر، DCS اطلاعات بیشتری برای به‌اشتراک‌گذاشتن در‌اختیار دارد.

سری K50 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و همین موضوع آن‌ها را به اولین اعضایی از خانواده تبدیل می‌کند که توانسته‌اند در توان شارژ به عدد سه رقمی برسند. ذکر این نکته لازم است که تنها پرچم‌داران سری می و چند مدل از Black Shark از شارژ ۱۲۰ واتی می‌توانند پشتیبانی کنند.

این گوشی‌های هوشمند با استاندارد IP68 دربرابر گرد‌وغبار و آب مقاوم خواهند بود و بلندگوهای استریو متقارن دارند. اگر می‌خواهید ویژگی‌های گوشی هوشمند یادشده را با دیگر گوشی‌های مشابه مقایسه کنید، باید بگوییم مدل K40 از گواهی IP53 مقاومت اولیه در‌برابر گرد‌و‌غبار و قطرات آب برخوردار است و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، شایعاتی درباره تراشه‌هایی وجود دارد که در سه مدل ردمی K50 استفاده خواهد شد. در نسخه اصلی، باید از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده شود و احتمالا مدل‌های دیگر اسنپدراگون ۸۸۸ فعلی و اسنپدراگون ۸۷۰ را درون خود جای می‌دهند.

توجه کنید که هنوز مشخص نیست آیا هر سه گوشی موجود در خانواده K50 از قابلیت شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برند یا تنها مدل قوی‌تر و پیشرفته‌تر چنین ویژگی‌ای دارد. افزون‌براین، صحبت‌هایی درباره دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در مدل اصلی و ۴۸ مگاپیکسلی در سایر مدل‌ها به‌میان آمده است. به‌احتمال زیاد شیائومی سری ردمی K50 را در چین رونمایی و احتمالا از نام‌های متفاوتی برای بازارهای بین‌المللی استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، پوکو F3 نام اصلاح‌شده ردمی K40 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات