جدیدترین دستگاه تصفیه هوای شیائومی با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
پیش‌فروش جدیدترین دستگاه تصفیه هوای شیائومی با نام MIJIA Purifier 4 Pro آغاز شده است و قیمت این دستگاه از  ۱۲۹۹ یوان (۲۰۰ دلار) شروع می‌شود.
تبلیغات

سرانجام شیائومی MIJIA Purifier 4 Pro را در چین عرضه کرد. این محصول جانشین MIJIA Air Purifier 3 است که فروش آن در سال ۲۰۱۹ آغاز شد. فروش دستگاه تصفیه هوای جدید این شرکت از ۹ سپتامبر آغاز شده و قیمت آن بین ۱۲۹۹ یوان (۲۰۰ دلار) تا ۱۴۹۹ یوان (۲۳۲ دلار) است.

به گزارش گیزموچاینا، دستگاه تصفیه هوای MIJIA 4 Pro دارای چندین به‌روزرسانی است که هدف آن‌ها حذف کارآمد آلدئیدها و انجام عملکردهای خوشبوکننده، ضد باکتری و ضد ویروس حتی در خانه‌ای است که در آن نوزاد وجود دارد. شیائومی MIJIA Purifier 4 Pro بر طراحی ورودی هوای محیطی ۳۶۰ درجه متکی است و حداکثر ۸۳۳۰ لیتر هوای پاک در دقیقه ارائه می‌دهد که معادل ۱۰ متر مربع از فضای اتاق کودک است.

دستگاه تصفیه هوای شیائومی MiJia Air Purifier 4 Pro

قسمت فیلتر دستگاه مذکور دارای سطح وسیعی از کاغذ فیلتر است و از ساختار لمینت پنج لایهی قدرتمند استفاده میکند. همچنین در مقایسه با مدل قبلی، سطح بازشده کاغذ فیلتر ۴۰۰۰ سانتیمتر مربع افزایش یافته است. فرقی نمیکند گردوغبار، موی حیوانات خانگی یا ذرات بسیار کوچک سر راه این تصفیه‌کننده هوا قرار بگیرد؛ MIJIA 4 Pro میتواند همه آنها را بهطور مؤثری فیلتر و حتی بوهای عجیب را جذب کند.

ظرفیت حذف آلدئید بخش فیلتر ۱۸۵ درصد افزایش یافته است. حذف فرمالدئید در یک ساعت به مقدار ۹۵٫۳۷ درصد و حذف تولوئن در یک ساعت بیش از ۹۶ درصد است که می‌تواند به‌طور مؤثر از پخش شدن گازهای سمی نامرئی در خانه جلوگیری کند.

دستگاه تصفیه هوای شیائومی MiJia Air Purifier 4 Pro

دستگاه تصفیه هوای مذکور دارای پوشش دوگانه ضد باکتری و ضد ویروس است که در برابر ویروس H1N1، ای کولی، استافیلوکوکوس اورئوس و سایر عوامل بیماری‌زای هوایی تا ۹۹٫۹۹ درصد مقاوم است. MIJIA 4 Pro می‌تواند باکتری‌ها و ویروس‌ها را غیر فعال کند.

MIJIA Air Purifier 4 Pro در کاهش صدا کارایی خوبی ارائه میدهد و صدای کارکرد آن تنها ۳۳ دسی‌بل است؛ به همین دلیل، حتی اگر این دستگاه تمام مدت شب روشن بماند، برای خواب کودک مشکلی ایجاد نمیکند.

یک صفحه محافظ در بالای دستگاه وجود دارد که کاربران را از دسترسی مستقیم به تیغههای فن محافظت میکند. این صفحه مشبک قابل جدا شدن است و میتوان با کنار زدن آن به تیغههای فن رسید و آنها را تمیز کرد تا از آلودگی ثانویه جلوگیری شود. Air Purifier 4 Pro دارای یک صفحهنمایش تعاملی OLED کوچک و خوانا است که میتواند دادههای لحظهای محیط را نشان بدهد. چراغ کوچکی که برای این دستگاه تعبیه شده است، وضعیت هوا، فیلتر و صفحه‌ی مشبک را در یک نگاه به نمایش میگذارد.

نظر شما همراهان زومیت درباره دستگاه فیلتر هوای شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات