کاربران از بریک شدن پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل خبر می‌دهند

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 3 گوگل به‌دلیلی نامشخص با مشکل مواجه می‌شوند و از کار می‌افتند.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری بسیار حساس هستند و با هرگونه مشکل نرم‌افزاری، امکان دارد بخشی از کارایی‌شان را از دست بدهند یا کاملا از دسترس خارج شوند. مشکلات نرم‌افزاری به‌وجودآمده در تلفن‌های هوشمند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشند؛ البته کاربر آن‌ها را با استفاده از راهکارهای مناسب می‌تواند رفع کند.

در‌‌این‌‌‌بین، GSMArena گزارش می‌دهد که سری پیکسل ۳ گویا دچار مشکلات نرم‌افزاری شده‌ است. گویا بسیاری از صاحبان پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در انجمن‌های مرتبط با گوگل حضور یافته و خبر داده‌اند که گوشی هوشمندشان بدون دلیل مشخصی با مشکل مواجه شده و از کار افتاده است.

طبق گزارش یادشده، تقریبا یک ماهی می‌شود که گزارش‌های مرتبط با بریک‌شدن گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۳ مخابره می‌شود؛ اما در روزهای گذشته، کاربران بیشتری با این مشکل مواجه شده‌اند و درواقع، تعداد تلفن‌های هوشمند سری پیکسل ۳ که از کار افتاده‌اند، به‌سرعت در حال افزایش است. گفته می‌شود گوگل نیز از موضوع بریک‌شدن گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۳ مطلع است؛ اما نتوانسته تاکنون راه‌حل مناسبی برای رفع آن ارائه دهد.

محصولات سری پیکسل ۳ بسیار قدیمی هستند و همین امر باعث شده است بیشتر آن‌ها دیگر از خدمات پس از فروش برخوردار نباشند. درواقع، اگر از صاحبان پیکسل ۳ یا پیکسل ۳ ایکس ال هستید و گوشی هوشمندتان نیز بریک شده باشد، برای تعمیر آن هزینه بسیاری باید پرداخت کنید.

در‌‌حال‌‌حاضر، بسیاری از کاربران با هجوم به انجمن بخش پشتیبانی گوگل یا شبکه‌های اجتماعی مانند Reddit مشکلات پیش‌آمده برای گوشی هوشمندشان را مطرح کرده‌ و گفته‌اند که مدل‌های مختلف پیکسل ۳ بدون به‌نمایش‌گذاشتن اخطاری از کار افتاده‌اند و دیگر کارایی قبل را ندارند. در‌حالی‌که کاربران اعلام کرده‌اند دستگاه وارد بخشی به نام EDL یا حالت دانلود اورژانسی کوالکام می‌شود، اجازه نصب هرگونه رام (ROM) جدیدی به کاربر نمی‌دهد و رفتن به بخش بوت لودر نیز غیرممکن شده است.

برخی از کاربران عقیده دارند دلیل خرابی دستگاه درواقع یکی از پچ‌های امنیتی است که پس از نصب، باعث از‌کار‌افتادن دستگاه شده است. برخی از کاربران نیز گفته‌اند مشکلات سخت‌افزاری به بریک‌شدن گوشی هوشمند منجر می‌شود. دراین‌میان، آنچه بیش از هر نکته‌ای کاربران را سردرگم کرده، پاسخ‌گونبودن سران گوگل است. 

درنهایت، باید به این نکته باید اشاره کنیم که به‌نظر می‌رسد راهکاری جدی برای رفع ایراد به‌وجود‌آمده وجود ندارد و گویا زمانش رسیده است صاحبان پیکسل ۳ یا پیکسل ۳ ایکس ال به فکر خرید گوشی هوشمند جدیدی باشند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات