تاریخ احتمالی عرضه پیکسل 6 و استند شارژ 23 وات آن مشخص شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، سری پیکسل ۶ در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و از شارژر پرسرعت ۲۳ وات بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

افشاگری با نام جان پراسر از FrontPageTech، ادعا می‌کند گوگل سری پیکسل ۶ را از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پیش‌خرید در دسترس کاربران قرار خواهد داد و عرضه عمومی آن را از تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) آغاز خواهد کرد. پراسر ادعا می‌کند که این اطلاعات از چند منبع دست اول و قابل اطمینان به دست او رسیده است.

پیش‌تر شایعه‌ی دیگری تاریخ عرضه پیکسل‌های بعدی را ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) اعلام کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد تاریخ اعلام‌شده توسط پراسر دقیق‌تر است و گوگل معرفی رسمی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را برای ۱۹ اکتبر برنامه‌ریزی کرده باشد.

این تنها اطلاعاتی نیست که اخیرا در رابطه با سری بعدی پیکسل در اینترنت رؤیت شده است. یکی از خرده‌فروشی‌های آمریکا، اطلاعاتی در مورد استند شارژ پیکسل (Pixel Stand) منتشر کرده که می‌تواند شایعات پیشین در رابطه با قابلیت پشتیبانی پیکسل ۶ از شارژر بی‌سیم ۲۳ وات را تأیید کند.

بر همین اساس، گفته شده است یکی از اپراتورهای بزرگ موبایل در آمریکا، فروش لوازم جانبی برای سری بعدی پیکسل را آغاز کرده است که  نام شارژر بی‌سیم پیکسل نیز در این بین دیده می‌شود. نام این محصول «استند بی‌سیم ۲۳ وات گوگل پیکسل» است.

رویت شدن نام استند شارژر ۲۳ وات گوگل در خرده فروشی آمریکایی

اطلاعات بیشتری در مورد فست شارژر بی‌سیم گوگل در دست نیست؛ اما در صورت صحت داشتن اطلاعات فوق، محصول گوگل عنوان دومین شارژر پرسرعت بی‌سیم در آمریکا را از آن خود خواهد کرد و با پشت سر گذاشتن اپل و سامسونگ (با شارژرهای بی‌سیم ۱۵ وات)، پشت سر وان پلاس (با شارژر بی‌سیم ۵۰ وات) قرار خواهد گرفت. این شارژر بی‌سیم گوگل از مدل اول Pixel Stand با توان ۱۰ وات بسیار سریع‌تر خواهد بود.

نظر شما در مورد تاریخ عرضه و شارژر بی‌سیم ۲۳ وات پیکسل ۶ چیست؟ فکر می‌کنید چه زمانی از سری بعدی پیکسل رونمایی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات