مشخصات احتمالی مدل بعدی ردمی شیائومی در فضای مجازی قرار گرفت

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت داشتن شایعات، مدل بعدی سری ردمی شیائومی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود و از پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.
تبلیغات

مدتی است شایعاتی از گوشی هوشمند بعدی سری ردمی شیائومی در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم؛ محصولی که گویا از نظر سخت‌افزاری در میان تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی پریمیوم قرار می‌گیرد و امکانات مدل‌های بالارده‌ی شیائومی را با قیمتی به‌مراتب کمتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌تازگی GSMArena به انتشار گزارشی از محصول در دست ساخت شیائومی پرداخته است و می‌گوید برخی از مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گوشی هوشمند مورد نظر توسط افشاگری فاش شده است. طبق پستی که افشاگری چینی در حساب کاربری ویبوی خود منتشر کرده، محصول بعدی سری ردمی شیائومی دارای صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

گویا گوشی هوشمند بی‌نام‌ونشان سری ردمی از تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند که می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی در اختیار دستگاه قرار بدهد. متأسفانه هنوز اشاره‌ای به نام تلفن هوشمند بعدی سری ردمی نشده است، اما در برخی از گزارش‌ها اشاره شده که امکان دارد شیائومی این محصول را با نام ردمی کی ۴۰ اس (Redmi K40S) به بازار عرضه کند یا یکی از مدل‌های سری ردمی کی ۵۰ (Redmi K50) باشد.

در گزارش دیگری ذکر شده است که محصول در دست ساخت شیائومی در کنار پنل OLED، از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی برخوردار است که رزولوشن آن به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. برای پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود دوربین‌های دیگری آن را همراهی کنند. البته مشخصات دوربین‌های دیگر قرارگرفته روی ماژول هنوز مشخص نیست.

آنچه باعث تردید رسانه‌ها در مورد گزارش دوم شده، شماره مدل دستگاه مورد نظر است. گوشی هوشمندی که مشخصات آن ذکر شد از شماره مدل SM8250 استفاده می‌کند که متفاوت با سری ردمی کی ۴۰ است و امکان دارد متعلق به مدلی از سری ردمی کی ۵۰ باشد. در واقع امکان دارد هر یک از گزارش‌ها به مدلی متفاوت از سری ردمی اشاره داشته باشد؛ گزارش اول از مشخصات سخت‌افزاری ردمی کی ۴۰ اس و گزارش دوم از مشخصات سخت‌افزاری مدلی از سری ردمی کی ۵۰ خبر بدهد.

با این حساب باید صبر کرد و دید که شیائومی چه برنامه‌هایی در پیش دارد. اصولاً سری ردمی به خاطر کیفیت ساخت بالا، مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه و به‌صرفه بودن شناخته می‌شود و انتظار می‌رود محصولات بعدی این سری از ویژگی‌های ذکرشده برخوردار باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات