تیزر ویدئویی جدید شیائومی 11 تی پرو به فناوری شارژ ۱۲۰ واتی آن اشاره دارد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی تیزری رسمی منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از فناوری شارژ ۱۲۰ وات گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

اگر از علاقهمندان به محصولات شیائومی باشید حتماً مطلع هستید که شرکت چینی در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد؛ رویدادی که گفته میشود محصولاتی از جمله سری پرچمدار شیائومی ۱۱ تی طی آن معرفی خواهد شد. گزارشهای متعددی نیز از مدلهای مختلف این سری منتشر شده است که شامل جزئیات سختافزاری تا ویژگیهای نرمافزاری آنها میشوند.

چندی پیش گفته شد شیائومی میخواهد در کنفرانس خبری آیندهی خود شیائومی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو را در کنار تبلت می پد ۵ رونمایی کند. حتی تصویر رندر ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو در فضای مجازی قرار گرفت که ما را با ویژگیهای طراحی ظاهری آنها آشنا میکرد.

در آخرین اخبار فناوری، GizmoChina به بررسی یک تیزر ویدئویی پرداخته که شیائومی در مورد ویژگی فناوری شارژ شیائومی ۱۱ تی پرو منتشر کرده است. در این ویدئو علاوه بر اینکه وجود محصولی به نام شیائومی ۱۱ تی پرو تأیید می‌شود، به جزئیات فناوری شارژ ۱۲۰ واتی آن نیز پرداخته شده است که می‌تواند به ارزش خرید گوشی هوشمند پرچم‌دار شرکت چینی بیفزاید.

دانلود ویدئو از آپارات

در حال حاضر میدانیم سری شیائومی ۱۱ تی پیشوند می را یدک نخواهد کشید و درواقع شیائومی پیشوند می را از تمامی محصولات جدید خود حذف کرده است. علاوه بر آن، پرچمداران جدید شرکت چینی دارای صفحهنمایش OLED، رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود. گویا هر دو مدل با استفاده از تراشهی دایمنسیتی ۱۲۰۰ روانهی بازار خواهند شد؛ البته شایعاتی وجود دارد که مدل استاندارد از تراشهی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده میکند و شرکت چینی برای شیائومی ۱۱ تی پرو از تراشهی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی شیائومی ۱۱ تی ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ اما شیائومی برای مدل پرو، دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی به کار خواهد گرفت. مدل پرو دارای ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خواهد بود. گویا هر دو گوشی هوشمند از رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کنند؛ اما برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دو گزینه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند داد تا برای ظرفیت مورد نیازشان، حق انتخاب داشته باشند.

انتظار میرود هر دو مدل شیائومی ۱۱ تی دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعت باشند که امکان شارژ ۱۲۰ واتی آنوجود دارد. گویا علاوه بر شباهت طراحی ظاهری، رنگبندی یکسانی برای این محصولات شرکت چینی در نظر گرفته شده است که شامل سفید، آبی و خاکستری میشود.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید و بگویید آیا انتخاب تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ تأثیری در خرید شما خواهد داشت یا خیر. اگر تراشه‌ی دو مدل سری شیائومی ۱۱ تی متفاوت باشد، به سراغ خرید کدام یک خواهید رفت؟ ۱۱ تی شیائومی با مدیاتک ۱۲۰۰ را انتخاب می‌کنید یا انتخابتان مدل پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ البته در قبال پرداخت رقم بیشتر خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات