طراحی ظاهری سری شیائومی 11 تی در تصویری دیده شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویری رندرشده در فضای مجازی منتشر شده است که منبعش آن را منتسب به سری شیائومی 11 تی می‌داند. در تصویر مذکور، طراحی ماژول دوربین اصلی و تنوع رنگ‌بندی پرچم‌داران جدید شیائومی را می‌توان مشاهده کرد.
تبلیغات

چندی پیش، خبری منتشر شد که شیائومی دیگر از پیشوند «می» در محصولات خود استفاده نمی‌کند. با‌‌‌توجه‌‌‌به نام‌گذاری‌ محصولات اخیر شیائومی، می‌دانیم که سری بعدی پرچم‌دار محصولات این شرکت با نام سری ۱۱ تی به بازار عرضه خواهند شد.

در‌حال‌حاضر، اطلاعات بسیار کمی از سری ۱۱ تی شیائومی وجود دارد؛ اما AndroidCentral تصویری رندرشده منتشر کرده است که ما را حداقل با طراحی ظاهری یکی از مدل‌های سری ۱۱ تی شیائومی آشنا می‌کند. به‌نظر می‌رسد سری ۱۱ تی شیائومی دو مدل با نام‌های ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو داشته باشد.

در برخی گزارش‌ها، آمده است ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو از مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی بهره‌مند خواهند بود؛ اما از نظر طراحی ظاهری، بسیار به یکدیگر شبیه‌اند. در‌هر‌صورت، تصویر رندرشده‌ای یادشده می‌تواند طراحی ظاهری هر دو یا یکی از دو مدل سری ۱۱ تی شیائومی را به ما نشان دهد.

در تصویر می‌توان مشاهده کرد که پنل پشتی شیائومی ۱۱ تی میزبان ماژول دوربینی سه‌گانه شده است که از حسگرهای نسبتا بزرگی استفاده می‌کند. چینش دوربین‌ها به‌صورت عمودی است؛ بدین‌صورت که دوربین کوچک‌تر در میان دو دوربین بزرگ قرار می‌گیرد و حسگرها به‌همراه فلش LED در سمت راست دوربین‌ها. گفته شده است دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما برخی گزارش‌ها خبر داده‌اند که ۱۱ تی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی امنی‌ویژن و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض یا اولتراواید و دوربین تله‌ماکرو با ویژگی بزرگ‌نمایی سه‌برابری خواهد داشت.

در پنل جلو، دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد که در درون حفره‌ای قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌ای برای عرضه سری ۱۱ تی با برخورداری از دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش ندارد و ترجیح داده است پرچم‌دار جدیدش را با دوربینی معمولی طراحی کند. 

از نظر تنوع رنگ‌بندی، شیائومی پرچم‌دار جدیدش را در سه رنگ‌ آبی و مشکی و سفید روانه بازار خواهد کرد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند نیز باید گفت تفاوت اصلی در مدل تراشه خواهد بود؛ یعنی مدل استاندارد از تراشه‌‌ مدیاتک و مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. 

باتری مدل ۱۱ تی پرو ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود. همچنین، هر دو مدل سری ۱۱ تی شیائومی از صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. شیائومی قصد دارد محصولات جدیدش را ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره محصولات جدید شیائومی چیست؟ آیا طراحی ظاهری سری ۱۱ تی شیائومی توانسته است نظرتان را جلب کند یا فکر می‌کنید طراحی ظاهری پرچم‌داران جدید این شرکت چینی چنگی به دل نمی‌زند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات