شایعه: سری نوا 9 هواوی با موجودی کافی مهرماه معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته یکی از افشاگران، سری نوا ۹ هواوی اواخر سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور و مهر ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

افشاگری معروف تاریخ عرضه سری نوا ۹ هواوی را فاش کرده است و ظاهرا سری مذکور در اواخر سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور و مهر ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود و از نظر موجودی گوشی، از همان ابتدای عرضه مشکلی وجود نخواهد داشت.

اطلاعات یادشده را اوایل هفته Chrysanthemum Films Fans درحساب ویبو به‌اشتراک گذاشت. به‌نقل از گیزموچاینا و با‌‌توجه‌‌به اطلاعات منتشر‌شده، هواوی اواخر ماه آینده سری نوا ۹ را روانه بازار خواهد کرد. بااین‌حال در هیچ پستی تاریخ دقیق رونمایی سری مذکور منتشر نشده و ممکن است زمان معرفی تغییر کند.

به‌گفته افشاگر، غول فناوری چینی موجودی کافی برای سری نوا ۹ آماده و ادعا کرده است که حتی موجودی گوشی بیشتر از سری P50 هواوی خواهد بود که قبلا عرضه شد. در گذشته، مسئله کمبود گوشی‌های هوشمند در زمان عرضه مطرح بوده است و اکنون به‌نظر می‌رسد این مشکل برطرف شده و طرفدارانی که در انتظار گوشی‌های جدید هستند، نگران کمبود آن نباشند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا هواوی درکنار سری نوا ۹، محصولات جدید دیگری نیز رونمایی خواهد کرد. متأسفانه اطلاعاتی مبنی‌بر این موضوع وجود ندارد که هواوی چه محصولاتی در ماه آینده راهی بازار خواهد کرد؛ اما طبق گزارش‌ قبل، احتمالا از کامپیوتر All In One و پرینتر رومیزی معرفی خواهد کرد.

هنوز جزئیات دقیقی از سری نوا ۹ دردسترس نیست؛ اما به‌لطف گواهینامه 3C مشخصاتی ارائه شده است. نسخه پایه نوا ۹ از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات و نوا ۹ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. همچنین طبق گفته افشاگر مذکور، نسخه پایه و نسخه پرو به‌ترتیب باتری ۴۵۰۰ و ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهند داشت. چندی پیش نیز، در گزارشی اعلام شده بود که نسخه 4G قبل از نسخه 5G عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره سری نوا ۹ هواوی چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات