میت 50 هواوی احتمالا در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، سری میت ۵۰ به تراشه‌ی اسنپدراگون و کرین مجهز خواهد شد و به‌احتمال زیاد خبری از جانشین P50 در سال آینده نخواهد بود.
تبلیغات

هواوی سال سختی در زمینهی تجارت گوشیهوشمند پشت سر گذاشته و تحریمهای ایالت متحده علیه هواوی همچنان پابرجا است که همین موضوع منجر به تأخیر عرضهی گوشیها بهویژه پرچمداران شده است. با توجه به اینکه تقویم رونمایی محصولات هواوی دچار اختلال بزرگی شده است، نسل بعدی گوشیهای هوشمند میت تا سال آیندهی میلادی عرضه نخواهد شد که جای تعجب نیست.

به‌ گزارش گیزموچاینا، جزئیات بیشتری از سری میت ۵۰ منتشر شده است. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که سری میت ۵۰ سال آینده رونمایی خواهد شد و روز گذشته در ویبو فاش شد که هوای احتمالاً نسل بعدی میت را حدود ۹ ماه دیگر معرفی خواهد کرد.

بهنظر میرسد هواوی قصد دارد گوشیهای میت ۵۰ را با پشتیبانی از شبکهی ارتباط 5G‌ عرضه کند؛ اما بهدلیل مشکلات، مدلهایی از این محصولات با شبکهی ارتباطی 4G هم ارائه خواهد شد. این گوشیها احتمالاً با ترکیبی از تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ و تراشهی کرین هواوی راهی بازار خواهند شد.

اما بهگفتهی منبع گزارش، استراتژی هواوی تغییر کرده است و بهجای عرضهی گوشی پرچمدار در دو سری، از یک سری پرچمدار رونمایی خواهد کرد؛ یعنی به احتمال زیاد در سال آینده خبری از جانشین سری P50‌ هواوی نخواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سرنوشت هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات