شایعه: می 11 تی پرو با شارژ ۱۲۰ وات و می 11 تی با تراشه‌ی دایمنسیتی عرضه خواهند شد

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی سپتامبر سال گذشته (مهر ۱۳۹۹) نسخه‌ی T مدل‌های پرچم‌دار می ۱۰ را عرضه کرد و شایعات حاکی از آن است که امسال بازه مشابهی برای عرضه‌ی می ۱۱ تی و می ۱۱ تی پرو در نظر گرفته.
تبلیغات

بر اساس گزارش جیاسامآرنا، بهنظر میرسد شیائومی قصد دارد مشابه می ۱۰ تی که سپتامبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) به بازار آمد، می ۱۱ تی و می ۱۱ تی پرو را  در ماه سپتامبر (مهر ۱۴۰۰) عرضه کند. بهگفتهی منبعی از ویتنام، می ۱۱ تی پرو (Mi 11 T Pro) صفحهنمایش OLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشهی اسنپدراگون ۸۸۸ را که در می ۱۱ شاهد بودیم  حفظ خواهد کرد؛ اما سرعت شارژ آن ارتقا پیدا میکند.

طبق گزارش منتشرشده، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شیائومی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی مشابه می ۱۰ اولترا ارائه خواهد شد. در مورد تغییرات بخش دوربین هیچ اخباری منتشر نشده است و بنا بر ادعای کانال یوتیوب The Pixel، این گوشی حدود ۶۰۰ دلار خواهد بود.

از طرفی دیگر نسخهای معمولی با نام می ۱۱ تی وجود خواهد داشت که اسنپدراگون ۸۸۸ نسخهی اصلی از آن حذف و با تراشهی دایمنسیتی (احتمالاً دایمنسیتی ۱۲۰۰) جایگزین خواهد شد. در ماه جاری چندین مشخصهی دیگر از می ۱۱ تی فاش شد که گفته میشود دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل (OmniVision OV64B)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل (IMX355) و دوربین تلهماکرو با زوم ۳ برابر خواهد بود و از صفحهنمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت ۲۰:۹ بهرم خواهد برد که احتمالاً همان پنل می ۱۱ اصلی خواهد بود.

انتظار میرود شیائومی سری می ۱۱ تی را در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ۱۴۰۰) رونمایی کند و احتمالاً در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گوشی‌های شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات