پایه شارژ جدید شیائومی؛ ۱۰۰ وات توان با قیمت زیر ۱۰۰ دلار

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین پایه‌ی شارژ شیائومی که تفاوت‌های چندانی با مدل سال گذشته ندارد از توان ۱۰۰ وات استفاده می‌کند و با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

شیائومی اخیراً پایه‌ی شارژ جدیدی را معرفی کرده است که دستگاه‌‌ها را با توان ۱۰۰ وات شارژ می‌کند. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، پایه‌ی شارژ جدید شیائومی از تقریباً تمامی جوانب مثل مدل ۸۰ وات این شرکت است. شیائومی سال گذشته شارژر ۸۰ وات مورد اشاره را به بازار عرضه کرده و از مدتی پیش تخفیفی برای آن در نظر گرفته بود.

حالت افقی و عمودی پایه شارژ 100 وات شیائومی تصویر

شارژر ۸۰ وات شیائومی تفاوت‌هایی جزئی با نمونه‌ی اولیه‌ای داشت که شرکت چینی به نمایش گذاشته بود. طراحی جدیدتر شارژر ۸۰ وات در مدل ۱۰۰ وات نیز به چشم می‌خورد. پایه‌ی شارژ جدید شیائومی به شما امکان می‌دهد دستگاه مدنظر خود را به‌صورت افقی یا عمودی قرار دهید.

تنها تفاوت فیزیکی بین شارژر جدید و شارژر سال گذشته‌ی شیائومی این است که مدل ۱۰۰ وات (با نام MDY-13-EL) مزین به رنگ مشکی با رگه‌های رنگ طلایی است، با این‌ حال مدل ۸۰ وات (با نام MDY-13-ED) در رنگ سفید با رگه‌های رنگ نقره‌ای عرضه شده بود.

پایه شارژ 100 وات شیائومی با گوشی از نمای جلو

به‌نظر می‌رسد دو شارژر موردبحث شیائومی در داخل نیز شباهت‌های زیادی به هم دارند؛ زیرا مدل جدید نیز همچنان از استاندارد شی (Qi) استفاده می‌کند و برای شارژ دستگاه مقصد به تنها دو سیم‌پیچ متکی می‌شود. در این شارژر نیز شاهد استفاده از فنی پویا هستیم که صرفاً در مواقع نیاز وارد عمل می‌شود. پایه‌ی شارژ ۱۰۰ وات شیائومی مثل مدل ۸۰ وات به همراه آداپتور ۱۲۰ وات عرضه می‌شود و از همان کابل 6A USB استفاده می‌کند.

نمای پایین پایه شارژ 100 وات شیائومی تصویر

دررابطه‌با قابلیت‌ها، مدل جدید دارای لایه‌ی اضافی حفاظت از کالیبراسیون جریان خروجی سیم‌پیچ است و در همین حین مشخصه‌هایی نظیر لایه‌های حفاظتی مختص‌به جریان، ولتاژ و دمای بیش از حد را حفظ می‌کند و توانایی تشخیص اشیاء خارجی را دارد.

با نگاهی کلی به مشخصات متوجه می‌شویم عملا با نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی شارژر سال گذشته‌ی شیائومی مواجه هستیم. چینی‌ها پایه‌ی شارژ جدید خود را از چند روز پیش با قیمت نزدیک به ۹۲ دلار دردسترس مشتریان قرار داده‌اند. این شارژر فعلا در انحصار بازار چین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات