پیکسل 5a فایوجی گوگل با گواهی IP67 و باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل 5a فایوجی صفحه‌نمایش ۶٫۳۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد و با قیمت ۴۴۹ دلار به‌‌ فروش می‌رسد.
تبلیغات

گوگل رسماً پیکسل 5a را با بهرهمندی از شبکهی ارتباطی 5G رونمایی کرد که نسبت به پیکسل 4a فایوجی تغییرات اندکی داشته است.

به نقل از جیاسامآرنا، پیکسل 5a دارای بدنهی آلومینیومی یکپارچه در رنگ جدید «Mostly Black» است که سبز تیره به نظر میرسد. این گوشی با دریافت گواهی IP67‌ دربرابر گردوغبار و آب مقاوم و طراحی آن تا حد زیادی شبیه به پیکسل 4a فایوجی است.

پیکسل 5a به صفحه‌نمایش ۶٫۳۴ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده که از نمایشگر پیکسل 4a کمی بزرگ‌تر است؛ اما از همان نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

گواهی IP67‌ پیکسل 5a گوگل

گوشی جدید گوگل در بخش سختافزار هیچگونه ارتقایی نداشته؛ یعنی همچنان از تراشهی اسنپدراگون 765G با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی برخوردار است.

پیکسل 5a در بخش دوربین نیز نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. در پنل پشت این گوشی همان دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل f1.7 و دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسل f2.2 تعبیه شده و در پنل جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل f2.0 وجود دارد.

بزرگترین تفاوت پیکسل 4a فایوجی و پیکسل 5a در بخش باتری است. انرژی پیکسل 4a را باتری با ظرفیت ۳۸۸۵ میلیآمپر تأمین میکند؛ اما پیکسل 5a باتری با ظرفیت ۴۶۸۰ میلیآمپر ساعت دارد. در گوشی جدید گوگل شارژ بیسیم وجود ندارد و همچنان با شارژر سریع ۱۸ واتی ارائه میشود. گذشته از این تغییرات، پیکسل 5a فایوجی اساساً شبیه به پیکسل 4a فایوجی است.

پیکسل 5a فایوجی از روز گذشته برای پیشفروش در ایالات متحده و ژاپن در فروشگاه گوگل دردسترس است. در ایالات متحده این گوشی با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش میرسد و از ۲۶ آگوست (۴ شهریور ۱۴۰۰) وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت دربارهی پیکسل 5a فایوجی ۴۴۹ دلاری با چنین مشخصاتی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات