رنگ‌بندی احتمالی گلکسی A03s سامسونگ در تصویر رندر به نمایش درآمد

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصویر رندر گلکسی A03s منتشر شده است که این گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی سامسونگ را در سه رنگ‌ نشان می‌دهد.
تبلیغات

چندی پیش افشاگری در فضای مجازی تصویر رندری منتشر کرد که آن را منتسب به گلکسی A03s می‌دانست. بعد از مدتی گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی سامسونگ در کنسول گوگل پلی رؤیت شد که برخی از مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید شرکت کره‌ای را در اختیارمان قرار می‌داد.

به گزارش GizmoChina، به‌تازگی تصویر رندر دیگری از گلکسی A03s در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصویر می‌توان محصول جدید سامسونگ را در سه رنگ‌ مختلف مشاهده کرد. رنگ‌بندی‌ مورد نظر شامل آبی، مشکی و سفید می‌شود و همچنین احتمال می‌رود که زمان معرفی و عرضه‌ی گلکسی A03s به بازار بسیار نزدیک باشد.

در بالای صفحه‌نمایش این گوشی یک بریدگی به چشم می‌خورد که جایگاهی برای دوربین سلفی خواهد بود. در پنل پشتی آن ماژول دوربین متشکل از سه دوربین به همراه فلش LED قرار گرفته است. گلکسی A03s دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن +HD خواهد بود و اندروید ۱۱ و One UI 3.1 را به کاربران ارائه خواهد داد.

در دل این گوشی هوشمند سامسونگ، تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ ساخت مدیاتک قرار خواهد گرفت و ۶ گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد. کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ذخیره کنند. برای تأمین انرژی گلکسی A03s باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است که امکان شارژ ۱۵ وات آن وجود دارد. 

ماژول دوربین این گوشی در پنل پشتی متشکل خواهد بود از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت تشخیص عمق در تصویر. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

از نظر قیمت، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۵۰ یورو (معادل ۱۷۷ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما گفته نشده است که مدل‌های دیگر از چه قیمتی برخوردار خواهند بود.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید گلکسی A03s هستید یا محصول دیگری را در محدوده‌ی قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار انتخاب می‌کنید؟ لطفاً دلایل انتخابتان را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات مطرح کنید و دلایل انتخاب گلکسی A03s را بگویید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات