احتمال عرضه‌ی بسیار محدود میکس 4 شیائومی به‌ دلیل اتمام موجودی

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه اتمام موجودی میکس ۴ در زمان پیش‌فروش و عرضه‌ی بسیار محدود در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۰)، مدیرعامل شیائومی توضیحاتی برای طرفداران مشتاق ارائه کرده است.
تبلیغات

میکس ۴ شیائومی چند روز پیش رونمایی شد و ظاهراً در زمان عرضه‌ی رسمی به مقدار بسیار کمی قابل خریداری خواهد بود. به‌ گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، فروش اولیه‌ی میکس ۴ در چین در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده؛ اما به‌ دلیل استقبال زیاد از پیش‌فروش این گوشی،  موجودی اولین سری آن به‌سرعت در بازار داخلی چین تمام شده است.

ناامیدی طرفداران مشتاق میکس ۴ به‌قدری  است که مدیرعامل شیائومی، لو وایبینگ، در ویبو بابت مشکل پیش‌آمده عذرخواهی کرد و دلیل آن را اعلام کرد.

به‌ نظر می‌رسد موجودی میکس ۴ پس از پیش‌فروش تقریباً تمام شده و برای فروش رسمی در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۴۰۰) تعداد کمی از این گوشی باقی مانده است. لو وایبینگ دلیل این مشکل را محدودیت عرضه‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون +۸۸۸ و کاهش تولید پنل پشت سرامیکی اعلام کرده است.

برای یادآوری، میکس ۴ در دو نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌ ترتیب با قیمت ۴۹۹۹ یوآن (۷۷۰ دلار) و ۶۲۹۹ یوآن (۹۷۰ دلار) فقط در بازار چین در دسترس است. شایعات مبنی بر عرضه‌ی بین‌المللی این گوشی وجود دارد؛ اما با توجه به این گزارش و محدودیت‌های عرضه و تقاضای زیاد در بازار چین، احتمالا مشکلاتی گریبان‌گیر این شرکت خواهد بود.

برخی از ویژگی‌های میکس ۴ شامل صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ +AMOLED FHD با لبه‌های خمیده، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل زیر صفحه‌نمایش و پشتیبانی از باند فوق‌ وسیع (UWB) است. در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه از دوربین اصلی ۱٫۱.۳۳ اینچ ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و ماژول پریسکوپ ۸ مگاپیکسل با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج برابر و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسل تشکیل می‌شود. وظیفه تأمین انرژی این گوشی شیائومی را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه شما همراهان زومیت درباره‌ی محدودیت در عرضه‌ی تراشه که شرکت‌های مختلف با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات