شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی سال آینده با Mi MIX 5 عرضه می‌شود

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید انتظار می‌رود فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی تا سال آینده به تولید انبوه برسد و با می میکس ۵ عرضه شود.
تبلیغات

چند ماه پیش، شیائومی آخرین فناوری شارژ سریع خود به نام HyperCharge را معرفی کرد. این فناوری شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۲۰ واتی را برای گوشی‌های هوشمند ممکن می‌کند.

Gizmochina براساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده ادعا می‌کند فناوری HyperCharge شیائومی در ژوئن ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد و در گوشی هوشمندی که در همان سال عرضه می‌شود استفاده خواهد شد.

یکی از نکات جالب گزارش، اشاره به گوشی Mi MIX 5 به‌عنوان اولین گوشی شیائومی بهره‌مند از شارژ سریع ۲۰۰ وات است. این یعنی درصورت صحت ادعاهای گزارش مذکور، می‌توان انتظار داشت پرچم‌دار جدید سری میکس شیائومی سال آینده و تنها با اختلاف یک سال نسبت به MIX 4 به بازار عرضه شود. البته آنطور که گزارش ادعا می‌کند، MIX 5 از فناوری شارژ بیسیم ۱۲۰ واتی بی‌بهره خواهد بود و نهایت سرعت شارژ وایرلس آن به ۵۰ وات محدود می‌شود.

شیائومی اکنون دو سری گوشی پرچم‌دار دارد که در یکی از آن‌ها تمرکز خود را بیشتر روی «عملکرد، دوربین و صفحه‌نمایش» گذاشته است. در سوی دیگر، تمرکز اصلی در سری Mi MIX روی «فناوری‌های آزمایشی و ابداعات نوآورانه در صفحه‌نمایش، متریال گوشی و فناوری شارژ» است.

بااینکه شیائومی فناوری شارژ ۱۲۰ وات خود را سال گذشته و تقریبا هم‌زمان با معرفی Mi 10 Ultra معرفی کرده بود، پرچم‌دار امسال شیائومی یعنی Mi 11 Ultra به شارژ ۶۷ واتی محدود شد و شیائومی از جدیدترین و سریع‌ترین فناوری شارژ خود تنها در MIX 4 استفاده کرد.

هایپر‌شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت را تنها در عرض ۳ دقیقه تا نیمه پر می‌کند و شارژ کامل آن تنها ۸ دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ ۱۲۰ واتی اما برای پرکردن باتری با همان ظرفیت تا ۵۰ درصد به ۷ دقیقه و تا ۱۰۰ درصد به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

دانلود از آپارات - تماشا در یوتیوب

سرعت شارژ گوشی فعلی که از آن استفاده می‌کنید چقدر است؟ به‌نظر شما آیا چنین سرعت‌های شارژی ضروری است یا شارژرهای سریع فعلی به‌اندازه‌ی کافی سریع هستند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات