آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای چهار گوشی هوشمند از سری ردمی شیائومی منتشر شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی رسما تأیید کرده که انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۰، ردمی ۸، ردمی 8A و ردمی 7A شروع شده است.
تبلیغات

چندی پیش یکی از مقام‌های ارشد شرکت شیائومی تأیید کرد که رابط کاربری MIUI 13 در اواخر سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد و سپس طی برنامه‌ریزی منظم برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های شرکت چینی منتشر می‌شود. با این حال، برخی از محصولات شیائومی هنوز آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت نکرده‌اند و انتظار می‌رود تا پیش از انتشار نسخه‌ی جدیدتر رابط کاربری اختصاصی شرکت چینی، آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های شیائومی منتشر شود.

در همین راستا، سایت خبری GizmoChina گزارشی منتشر کرده که چهار محصول از سری ردمی توانسته‌اند آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کنند. این محصولات که همگی از سری ردمی هستند شامل ردمی نوت ۱۰، ردمی ۸، ردمی 8A و ردمی 7A می‌شوند.

ردمی نوت ۱۰ را می‌توان گوشی هوشمندی مقرون به‌صرفه نسبت به مدل‌های دیگر سری دانست که سخت‌افزاری قابل توجه را با قیمتی اقتصادی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با این حال درحالی‌که مدت بسیاری از زمان معرفی ردمی نوت ۱۰ می‌گذرد، اما محصول میان‌رده‌ی شیائومی به‌تازگی آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده است.

در حال حاضر نیز تنها نسخه‌ی جهانی ردمی نوت ۱۰ با شماره مدل V12.5.2.0.RKGMIXM آپدیت را دریافت خواهند کرد و نسخه‌هایی که برای مخصوص برای منطقه‌ای عرضه شده باشد با کمی تأخیر آپدیت را دریافت خواهد کرد. در گزارش ذکر شده که انتشار آپدیت می‌تواند تا چند هفته طول بکشد.

باید در نظر داشت که در حال حاضر تنها نسخه‌ی چین گوشی‌های هوشمند ردمی ۸، ردمی 8A و ردمی 7A می‌توانند آپدیت جدید را دریافت کنند و رابط کاربری MIUI 12.5 با کمی تأخیر برای نسخه‌ی جهانی محصولات ذکر شده منتشر می‌شود. شماره مدل نسخه‌ی چین گوشی‌های هوشمند ذکر شده به ترتیب V12.5.1.0.QCPCNXM ،V12.5.1.0.QCNCNXM و V12.5.1.0.QCMCNXM  است.

انتظار می‌رود در آینده آپدیت مدنظر برای مدل‌های دیگر چهار گوشی هوشمند ذکر شده منتشر شود. اصولا شیائومی برای محصولات پایین‌رده‌ی خود دو آپدیت از رابط کاربری MIUI و یک آپدیت به همراه نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اندروید را منتشر می‌کند و با انتشار آپدیت MIUI 12.5 باید گفت که کار پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات ذکر شده با انتشار آپدیت MIUI 12.5 به پایان می‌رسد.

در صورتی که از دارندگان گوشی‌های هوشمند ذکر شده هستید و آپدیت مد نظر را دریافت و نصب کرده‌اید، نظر خود را در مورد تغییرات صورت گرفته با اعضای دیگر زومیت به اشتراک قرار دهید. آیا از آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی رضایت دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات