می میکس 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، ۱۹ مرداد معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تأیید کرد که می میکس ۴ در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) معرفی خواهد شد. اخیرا ویدئویی منتشر شده است که قابلیت‌های صفحه‌نمایش این گوشی را نشان می‌‌دهد.
تبلیغات

به نقل از جیاسامآرنا، صبح امروز شیائومی به‌طور رسمی تأیید کرد که می میکس ۴ در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) در چین عرضه خواهد شد. شرکت مذکور تیزری در ویبو منتشر کرده است که بر اساس آن، این رویداد سه‌شنبه هفته‌ی آینده ساعت ۱۹:۳۰ بعدازظهر به وقت محلی (ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

تیزر رسمی معرفی می میکس ۴ شیائومی

متأسفانه این تیزر هیچ تصویری از سخت‌افزار گوشی نشان نمی‌دهد؛ اما طبق فهرست اخیر TENAA، این دستگاه که با شماره مدل 2106118C عرضه خواهد شد، به ۱۲٫۸ گیگابایت رم به‌ همراه حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است.

بلافاصله پس از اعلام شیائومی مبنی بر تأیید رونمایی می میکس ۴، Digital Chat Station ویدئویی در ویبو به اشتراک گذاشت که صفحه‌نمایش گوشی را با فناوری CUP جدید انعطاف‌پذیر، دوربین زیر صفحه‌نمایش در وسط و موارد دیگر نشان می‌دهد. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، حفره‌ی دوربین سلفی با خاموش‌ شدن گوشی دیده می‌شود.

هفته‌ی گذشته روابط عمومی شیائومی تأیید کرد که می میکس ۴ به‌صورت پیش‌فرض با MIUI 12.5 عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این گوشی احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. تصاویر رندر منتشرشده نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایشی در پنل پشت در کنار دوربین چهارگانه خواهد بود.

تصویر رندر می میکس ۴

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی می میکس ۴ شیائومی و ویدئوی منتشرشده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات