آنر پلی 5 تی پرو همراه با تراشه‌ی هلیو G80 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر گوشی هوشمند جدیدی معرفی کرده که آنر پلی 5 تی پرو نام دارد و از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز در میان محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.
تبلیغات

پس از جدا شدن آنر از هواوی به نظر می‌رسد که برند چینی توانسته شرایط را به نفع خود تغییر داده و با قدرت بیشتری به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد. چندی پیش خبری منتشر شد که آنر توانسته در میان ۵ شرکت برتر از نظر فروش تلفن هوشمند در بازار چین قرار گیرد و حال به نظر می‌رسد که قدم بعدی برند مستقل چینی، معرفی محصول جدیدی به نام آنر پلی ۵ تی پرو است.

برخلاف سری آنر ۵۰ که تیزرهای مختلفی پیش از معرفی آن منتشر شد، آنر پلی ۵ تی پرو در سکوت کامل خبری معرفی شده است که البته از نظر مشخصات سخت‌افزاری باید گفت دلیل چنین اقدامی، اهمیت بیشتر سری آنر ۵۰ برای برند چینی می‌تواند باشد. در هر صورت، آنر پلی ۵ تی پرو از مشخصات سخت‌افزاری جالبی بهره می‌برد که می‌توان به برخورداری از صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی با پنل LCD و رزولوشن +FHD اشاره کرد.

طبق گزارش GSMArena در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای قرار گرفته تا میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. پنل پشتی نیز دارای ماژول دوربینی دوگانه است که متشکل شده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص میزان عمق در تصویر. در کنار دو حسگر ذکر شده نیز فلش LED قرار دارد که به ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر در محیطی با میزان نور کم کمک می‌کند. 

آنر پلی ۵ تی پرو دارای تراشه‌ای به نام هلیو جی ۸۰ است که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. آنر برای محصول جدید خود باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات وجود دارد.

گوشی هوشمند جدید آنر مبتنی بر اندروید ۱۰ است که رابط کاربری مجیک ۴.۰ روی آن سوار شده و انتظار می‌رود از نظر رنگ‌بندی نیز در دو نسخه‌ی مشکی و نقره‌ای روانه‌ی بازار شود. در گزارش آمده که آنر پلی ۵ تی پرو با قیمتی معادل ۲۳۱ دلار روانه‌ی بازار چین می‌شود؛ اما در مورد عرضه‌ی آن در خارج از بازار چین هنوز اطلاعاتی وجود ندارد.

نظر شما کاربران زومیت در مورد محصول جدید برند آنر چیست؟ آیا فکر می‌کنید آنر پلی ۵ تی پرو می‌تواند از گوشی‌های هوشمند موفق و پرفروش آنر باشد؟ نظر خود را با کاربران دیگر در بخش نظرات به اشتراک قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات