آنر ایکس 20 رسما در ۲۱ مرداد معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
آنر پوستری در فضای مجازی منتشر کرده است که زمان رونمایی گوشی هوشمند آنر ایکس 20 و طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

چندی پیش، گزارشی منتشر شد که آنر ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) محصولات جدیدش ازجمله آنر مجیک ۳ و آنر وی ۷ پرو را معرفی خواهد کرد. آنر مجیک ۳ گوشی هوشمند پرچم‌دار برند مستقل چینی خواهد بود و آنر وی ۷ پرو نیز تبلتی با مشخصات سخت‌افزاری درخورتوجه است که آنر قصد دارد آن را برای رقابت با محصولات برندهای دیگر وارد بازار جهانی کند. 

حال GizmoChina با انتشار خبری تأیید کرده است که در رویداد آینده آنر، گوشی هوشمند دیگری با نام آنر ایکس ۲۰ معرفی خواهد شد. این موضوع را افشاگران در فضای مجازی منتشر نکرده‌اند؛ بلکه آنر رسما پوستری از آنر ایکس ۲۰ منتشر کرده است. در پوستر نمای پنل جلو و پشت آنر ایکس ۲۰ نیز به‌چشم می‌خورد. در پنل پشتی، ماژول دوربینی با طراحی دایره‌ای‌شکل قرار دارد و پنل جلو نیز میزبان دوربین سلفی با طراحی شبیه به کپسول شده است. ماژول دوربین اصلی از سه دوربین و ماژول دوربین سلفی از دو دوربین تشکیل می‌شوند.

از جزئیات دیگری که در پوستر دیده می‌شود، وجود دو رنگ‌بندی آبی و نقره‌ای برای آنر ایکس ۲۰ است؛ اما آنر ممکن است تعداد رنگ‌‌ها را افزایش دهد و ایکس ۲۰ را در رنگ‌های متنوع‌تری به بازار عرضه کند. اصولا چنین اتفاقی نه‌تنها برای محصولات برند آنر، بلکه برای شرکت‌های دیگر چینی نیز رخ می‌دهد و این شرکت‌ها برای جلب نظر مشتریانشان، محصولاتشان را با تنوع رنگ‌بندی گسترده‌ای به بازار عرضه می‌کنند. 

از مشخصات دوربین اصلی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز عریض یا واید اشاره کرد که دو دوربین دیگر آن را همراهی می‌کنند. در خانه چهارمی که روی ماژول دوربین به‌چشم می‌خورد، فلش قرار گرفته است تا در محیطی با نور کم بتواند به افزایش کیفیت تصویر کمک کند.

در پنل جلو، با صفحه‌نمایشی مواجه می‌شویم که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد؛ اما به مشخصات صفحه‌نمایش ازجمله ابعاد و رزولوشن آن اشاره‌ای نشده است. باتری این گوشی نیز از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند‌. ایکس ۲۰ آنر از تراشه‌ای برخوردار خواهد بود که طبق لیتوگرافی شش‌نانومتری تولید شده است. مدل این تراشه مشخص نشده؛ اما طبق شایعات، احتمالا دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک خواهد بود. از‌نظر قیمت نیز، انتظار می‌رود آنر ایکس ۲۰ در بازار چین با قیمتی معادل ۳۰۹ دلار عرضه شود؛ البته درصورت عرضه آن به مناطق دیگر دنیا امکان افزایش قیمت آن وجود دارد.

آنر ایکس ۲۰ مدلی با مشخصات سخت‌افزاری توانمندتر از آنر ایکس ۲۰ اس ای (Honor X20 SE) است که چندی پیش با قیمت ۲۷۸ دلار معرفی و روانه بازار چین شد. برخی از مشخصات سخت‌افزاری ایکس ۲۰ اس ای عبارت‌ است از: صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +FHD، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل، دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص میزان عمق در تصویر و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر ماکرو، تراشه دایمنسیتی ۷۰۰، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، اندروید ۱۱ به‌همراه رابط کاربری مجیک ۴ و باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۲/۵ وات.

در‌هر‌صورت باید صبر کرد و دید آنر ایکس ۲۰ و مدل SE چقدر به یکدیگر شباهت خواهند داشت. امکان دارد ماژول دوربین یکسانی در دو گوشی هوشمند استفاده شود؛ زیرا فاصله قیمتی بسیار کمی باهم دارند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره گوشی آنر ایکس ۲۰ چیست؟ فکر می‌کنید با مشخصات سخت‌افزاری ذکر‌شده محصول موفقی در بازار خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات