حداقل یک مدل‌ آنر مجیک 3 به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدلی از سری آنر مجیک 3 که احتمال می‌رود آنر مجیک 3 پرو باشد، با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در گیک‌بنچ رؤیت شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود در ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) آنر جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری خود از جمله تبلت و گوشی هوشمند را معرفی کند. این محصولات شامل تبلت آنر وی ۷ پرو و گوشی‌های هوشمند آنر ایکس ۲۰ و سری آنر مجیک ۳ می‌شوند. درحالی‌که آنر ایکس ۲۰ محصولی میان‌رده خواهد بود، سری آنر مجیک ۳ را پرچم‌داران برند چینی تشکیل می‌دهند. گفته شده است سری مجیک ۳ تنها از دو مدل تشکیل می‌یابد؛ اما امکان دارد که آنر مدل دیگری نیز برای این سری طراحی کرده باشد.

تاکنون اطلاعات بسیاری از محصولات بعدی آنر منتشر شده است؛ اما GizmoChina در گزارش اخیر خود به فهرست بنچمارکی پرداخته که برخی از مشخصات سخت‌افزاری یکی از مدل‌های سری آنر مجیک ۳ را مشخص می‌سازد. این گوشی هوشمند از سری آنر مجیک ۳ با شماره مدل ELZ-AN10 در گیک‌بنچ فهرست شده و توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای به امتیاز ۳۵۵۶ برسد. 

این محصول آنر در آزمون چندهسته‌ای توانسته است امتیاز ۱۰,۲۵۷ را به دست آورد. در فهرست ذکر شده است که پردازنده‌ی مرکزی تراشه روی فرکانس پایه‌ی ۱٫۸ گیگاهرتز کار می‌کند؛ اما در کد منبع آن آمده است که امکان بالا رفتن فرکانس تا ۳ گیگاهرتز وجود دارد. کد منبع به اینکه پردازنده‌ی گرافیکی از مدل آدرنو ۶۶۰ خواهد بود نیز اشاره می‌کند.

با در کنار هم قرار گرفتن اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که  این عضو سری آنر مجیک ۳ با شماره مدل ELZ-AN10 از تراشه‌ی جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد کرد. البته مشخص نیست آیا مدل‌های دیگر سری نیز از چنین تراشه‌ی بهره‌مند خواهند شد یا تراشه‌ی مورد نظر فقط برای یک مدل از سری آنر مجیک ۳ استفاده می‌شود.

چنین اتفاقی در دنیای گوشی‌ هوشمند تازگی ندارد. درواقع سری‌های مختلفی وجود دارند که تراشه‌ی مورد استفاده در مدل‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. چنین تصمیمی برای ارزان‌تر شدن نسخه‌ی لایت یا استاندارد از مدل‌های پریمیوم گرفته می‌شود تا تعداد بیشتری از علاقه‌مندان توان خرید مدلی از سری جدید تلفن‌های هوشمند داشته باشند.

فهرست بنچمارک گیک‌بنچ مشخص می‌سازد که این مدل از سری آنر مجیک ۳ دارای ۸ گیگابایت رم است و همراه با اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار می‌شود. چندی پیش افشاگری در حساب توییتری خود پستی در مورد آنر مجیک ۳ منتشر کرد که گویا صفحه‌نمایش آن از لبه‌های منحنی برخوردار است و ماژول دوربین سلفی آن در حفره‌ای شبیه به کپسول قرار می‌گیرد. با این حساب باید انتظار داشت که ماژول دوربین سلفی متشکل از دو دوربین باشد.

در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین پنج‌گانه قرار گرفته است که طراحی دایره‌ای شکل دارد. ماژول دوربین متشکل خواهد بود از سه دوربین با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را پشتیبانی می‌کنند. دوربین پنجم از رزولوشن ۲ مگاپیکسلی برخوردار است و برای تشخیص عمق تصویر استفاده خواهد شد.

در پنل جلویی  گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۷۶ اینچی با رزولوشن ۲۲۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل قرار گرفته است. گویا در کنار رم ۸ گیگابایتی، مدلی با رم ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. ظرفیت باتری مدل آنر مجیک ۳ مشخص نشده است؛ اما گفته می‌شود از شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. مدل مجیک ۳ پرو صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1228p دارد و می‌تواند از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ باسیم ۱۰۰ وات پشتیبانی کند.

بنچمارک آنر مجیک 3

اطلاعات منتشرشده به واقعیت نزدیک هستند؛ اما باید صبر کرد و دید آنر چه غافلگیری‌هایی برای ۲۱ مرداد تدارک دیده است. نظر شما کاربران در مورد آنر مجیک ۳ و مدل پروی آن چیست؟ آیا فکر می‌کنید پرچم‌داران بعدی آنر می‌توانند با محصولات موجود در بازار رقابت کنند یا شانس کمی برای موفقیت دارند؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات