P50‌ پرو هواوی در ویدئویی به نمایش درآمد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، هواوی برای معرفی سری P50 در اواخر این هفته آماده شده است؛ اما پیش از این رویداد، ویدئوی منتشر شده که طراحی P50 پرو را از نمای نزدیک نشان می‌دهد.
تبلیغات

بر اساس گزارشی از جیاسامآرنا، ویدئویی از محصول آینده‌ی هواوی، P50‌ پرو در چین منتشر شده است که طراحی گوشی را از نمای نزدیک نشان می‌دهد. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، P50 پرو صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده دارد که به‌ نظر می‌رسد حفره‌ی دوربین سلفی در بالای مرکز صفحه‌نمایش قرار گرفته و در پنل پشتی مجموعاً پنج دوربین درون دو بخش دایره‌ای بزرگ تعبیه شده است.

به‌ نظر می‌رسد دوربین‌های عقب فواصل کانونی مشابه سری P40‌ پرو و میت ۴۰ پرو به همراه یک ماژول تله‌فوتو ۱۲۵ میلی‌متری با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابر و یک ماژول اولتراواید ۱۸ میلی‌متری ارائه می‌دهند. در این ویدئو اطلاعات بیشتری از سایر موارد در دسترس نیست؛ اما شایعات حاکی از آن است که از حسگر اصلی ۱ اینچی IMX800 سونی استفاده شده است.

هواوی قرار است سری P50‌ را در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۰) رونمایی کند. با این تفاسیر تنها ۳ روز فرصت باقی مانده است تا جزئیات بیشتری درباره‌ی جدید‌ترین پرچم‌دار هواوی بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات