هواوی HMS Core 6.0 را برای بازار‌های جهانی منتشر کرد

جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشر شده، جدیدترین نسخه‌ی سرویس موبایل هواوی یا HMS برای تمام دستگاه‌های این شرکت منتشر شد.
تبلیغات

هواوی از زمان تحریم‌های ایالات متحده درحال بهبود سرویس موبایلی خود (HMS Core) است. برای افرادی که اطلاع ندارند، سیستم‌ HMS راهکار جایگزین هواوی برای سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) برای آن دسته از گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت بود که از سرویس‌های یادشده بهره نمی‌بردند.

ماه گذشته در کنفرانس HUAWEI DEVELOPER DAY، هواوی از HMS Core 6.0 در چین پرده برداشت و اکنون پس از چند هفته، اکنون آخرین نسخه‌ی خدمات موبایل در بازار‌های بین‌المللی در دسترس قرار دارد.

به نقل از Gizmochina، مطابق با اطلاعیه‌ی رسمی هواوی، جدیدترین نسخه‌ی HMS Core در زمینه‌ی تجربه‌ی چندرسانه‌ای، گرافیک و مخابراتی، پیشرفت‌ها و بهبود‌هایی را به‌ارمغان می‌آورد. هواوی فایل APK مربوط به HMS Core 6.0 را برای همه‌ی دستگاه‌ها منتشر کرده است که ازاین‌جهت، توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از ویژگی‌های جدید استفاده کنند.

در بخش چندرسانه‌ای، اکنون کیت AV Pipeline، پایپ‌لاین‌های پیش‌فرض برای قابلیت‌هایی همچون Video Super-Resolution و تشخیص صدا را در بطن خود دارد. درمورد گرافیک، اکنون کیت 3D Modeling، ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی را برای مواردی همچون بازسازی سه‌بعدی اجسام با استفاده از دوربین را جهت استفاده در اپلیکیشن‌هایی مثل اپ فروشگاه‌های اینترنتی یا انیمیشن‌ها را دارد.

کیت Computer Graphics قابلیت volumetric fog را ارائه می‌دهد که به واقعی‌تر شدن صحنه‌های داخلی برای بازی‌های نسل بعدی موبایل کمک می‌کند. ویژگی مذکور نیاز به پشتیبانی از Vulkan دارد.

در نهایت کیت Network نیز براساس ادعای هواوی به‌کمک قابلیتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی با پیش‌بینی وضعیت شبکه، از نرخ تأخیر شبکه درون اپلیکیشن‌ها، ۲۰ درصد می‌کاهد.

HMS Core 6.0 سرویس‌های جدیدی مانند Membership Kit ،Video Editor Kit و Audio Editor Kit را نیز در بطن خود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات