برزیلی‌ها بیشتر از دیگران از گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کنند

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس آمار ارائه‌شده توسط App Annie Intelligence، برزیلی‌ها بیشتر از مردم دیگر کشورها از گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کنند.
تبلیغات

گزارش جدیدی نشان داده است که کاربران تلفن همراه در برزیل بیش از هر کشور دیگری در جهان وقت خود را صرف کار کردن با این دستگاه می‌کنند. بر اساس این گزارشی که توسط App Annie Intelligence منتشر شده، بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، زمان روزانه‌ای که کاربران سراسر جهان برای استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند صرف می‌کنند ۴۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ZDnet، در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱، برزیلی‌ها روزانه به‌طور متوسط ۵٫۴ ساعت از تلفن‌ هوشمند استفاده کرده‌اند. مردم این کشور به‌صورت میانگین ۳٫۸ ساعت در سال ۲۰۱۹ و ۴٫۸ ساعت در سال ۲۰۲۰ از گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کردند.

تا سال گذشته، برزیل پس از اندونزی دومین کشور بود که بیشترین استفاده از تلفن‌ هوشمند را داشت؛ اما اکنون جای این دو در فهرست جابه‌جا شده است و اندونزیایی‌ها با کار کردن ۵٫۳ ساعت در روز با دستگاه‌های خود مقام دوم را به دست آورده‌اند. مردم هند با استفاده روزانه متوسط ۴٫۹ ساعت از تلفن‌ هوشمند در رتبه سوم فهرست منتشرشده قرار دارند و پس از آن کره جنوبی (۴٫۸ ساعت)، مکزیک (۴٫۷ ساعت)، ترکیه (۴٫۵ ساعت)، ژاپن (۴٫۴ ساعت)، کانادا (۴٫۱ ساعت)، ایالات متحده آمریکا (۳٫۹ ساعت) و انگلستان (۳٫۸ ساعت) قرار دارند.

گزارش‌ دیگری نیز توسط همین شرکت تهیه شده است که مناطق رشد در زمینه استفاده از اپلیکیشن‌ را نشان می‌دهد. هنگامی که صحبت از عمق تعامل برترین اپ‌های شبکه اجتماعی می‌شود، این مطالعه خاطرنشان می‌کند که واتساپ اپلیکیشنی است که برزیلی‌ها از آن بیشترین استفاده را می‌کنند. میانگین مدت‌زمانی که مردم این کشور به‌صورت ماهانه در سال ۲۰۲۰ از واتساپ استفاده کرده‌اند ۳۰٫۳ بوده که در مقابل ۲۶٫۲ سال ۲۰۱۹ افزایش قابل توجهی داشته است.

استفاده از تیک‌تاک نیز در برزیل افزایش چشمگیری یافته و به ۱۴ ساعت در سال ۲۰۲۰ در مقابل ۶٫۸ ساعت در ۲۰۱۹ رسیده است. گزارش‌ منتشرشده نشان می‌دهد که افزایش استفاده کاربران از تیک‌تاک در سال ۲۰۲۰ نسبت به فیسبوک (۱۵٫۶ ساعت در ماه در مقابل ماهانه ۱۴ ساعت در ۲۰۱۹)،‌ اینستاگرام (۱۴ ساعت در ماه در مقابل ماهانه ۱۱٫۵ ساعت در ۲۰۱۹) و توییتر (۶٫۴ ساعت در ماه در مقابل ماهانه ۵٫۱ ساعت در ۲۰۱۹) سرعت بیشتری داشته است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که برزیل در سال ۲۰۲۰ با ۷۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته در دانلود اپلیکیشن‌های مالی روبه‌رو شده است و میانگین ساعات سپری‌شده در چنین اپ‌هایی نیز نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.

گزارش دیگری نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد بیش از نیمی از خریدهای آنلاین برزیل از زمان شیوع ویروس کرونا از طریق تلفن‌ هوشمند انجام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات