در گلکسی آنپکد 2021 سامسونگ منتظر چه محصولاتی هستیم؟

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ به دلیل نبود سری گلکسی نوت بسیار متفاوت برگزار خواهد شد و به‌ جای آن شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو با پشتیبانی از S Pen Pro در کنار سایر محصولات جدید خواهیم بود.
تبلیغات

رویداد بعدی گلکسی آنپکد با آنچه عادت کرده‌ایم، بسیار متفاوت خواهد بود و نه به این دلیل که به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد؛ زیرا چنین اتفاقی را در سال گذشته شاهد بودیم. دلیل اصلی این است که گلکسی آنپکد ۲۰۲۱، اولین رویداد سامسونگ خواهد بود که برای نیمه‌ی دوم سال میلادی بدون حضور سری گلکسی نوت برگزار می‌شود.

در طول دهه‌ی گذشته، رویداد‌های آنپکد سامسونگ که در نیمه‌ی دوم سال برگزار می‌شد، بر رونمایی از مدل جدید گلکسی نوت متمرکز بود؛ اما امسال متفاوت خواهد بود؛ زیرا گلکسی نوت جدید در سال ۲۰۲۱ وجود نخواهد داشت. در حال حاضر عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند بسیار پرطرفدار و نمادین گلکسی نوت به زمان دیگری موکول شده است؛ اما رویداد سالانه با معرفی یک دستگاه جدید با امکان پشتیبانی از S Pen ادامه خواهد یافت.

به نقل از Sammobile، رویداد بعدی گلکسی آنپکد بیشتر روی گوشی‌های تاشوی بعدی این شرکت، یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز خواهد داشت. افزون‌ بر این، پوشیدنی‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به‌ همراه گلکسی بادز ۲ در این رویداد معرفی خواهند شد.

S Pen Pro که در گلکسی S21 اولترا پشتیبانی می‌شود، به لطف سازگاری با گلکسی زد فولد ۳ در گلکسی آنپکد ظاهر خواهد شد که می‌تواند تصمیم سامسونگ در کنار گذاشتن سری گلکسی نوت را کمی قابل تحمل کند؛ اما شاید برای دلجویی از طرفداران سرسخت این سری کافی نباشد.

S Pen یا S Pen Pro به‌عنوان لوازم جانبی اختیاری برای گلکسی زد فولد ۳ ارائه خواهد شد؛ اما دستگاه محل اختصاصی برای قرار گرفتن S Pen ندارد. این گوشی تاشوی سامسونگ تجربه‌ی مطلوب S Pen را در این زمینه ارائه نخواهد داد؛ حتی اگر با S Pen Pro سازگار باشد و این سؤال در ذهن شکل می‌گیرد که چه تعداد از طرفداران سامسونگ و گلکسی نوت مشتاق رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ هستند؟

البته همان‌طور که گفتیم، مدل‌های بعدی ساعت هوشمند سامسونگ رونمایی خواهد شد و احتمال دارد گلکسی S21 FE نیز معرفی شود. با این تفاسیر آیا برای رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ هیجان‌زده هستید؟ آیا نبود گلکسی نوت چیزی را تغییر می‌دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات