تصاویر رندر وان پلاس نورد 2 5G در دو رنگ منتشر شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، وان پلاس نورد ۲ فایوجی با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و احتمال دارد رنگ آبی و خاکستری برای مدل ارزان‌تر و رنگ سبز برای مدل گران‌تر موجود باشد.
تبلیغات

به نقل از Gizmochina، قرار است وان پلاس نورد ۲ فایوجی در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر ۱۴۰۰) رونمایی شود. اخیرا افشاگری با نام کاربری ایشان آگاروال، تصاویر رندر این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

بر اساس تصاویر رندر، وان پلاس نورد ۲ فایوجی در رنگ‌های آبی و خاکستری و شاید سبز برای مدل بالاتر راهی بازار شود. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش حفره‌دار است و در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد. در لبه‌ی سمت راست گوشی، دکمه‌ی سوئیچ اعلان (Alert Slider) و دکمه‌ی پاور قرار گرفته است و در سمت چپ دکمه‌ی تنظیم صدا مشاهده می‌شود.

تصویر رندر وان پلاس نورد 2 5G‌ در رنگ آبی

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد ۲ فایوجی

وان پلاس نورد ۲ فایوجی از صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حفره‌ای در سمت چپ و بالا برای دوربین سلفی بهره خواهد برد و اسکنر اثر انگشت آن زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است. انتظار می‌رود گوشی مذکور با اندروید ۱۱ مبتنی بر OxygenOS 11.3 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

نورد ۲ فایوجی در پنل جلو دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود و در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل IMX766 سونی با پشتیبانی از سیستم لرزشگیر (OIS)، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو مجهز خواهد شد.

تصویر رندر وان پلاس نورد 2 5G‌ در رنگ خاکستری

قدرت سخت‌افزاری این گوشی وان پلاس را تراشه‌ی دایمنسیتی 1200-AI مدیاتک تأمین خواهد کرد که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و با رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد شد. وظیفه‌ی تأمین انرژی وان پلاس نورد ۲ فایوجی را باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده خواهد داشت که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۲ فایوجی در دو نوع ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه شود. پیش‌بینی می‌شود گوشی مذکور در رنگ‌های خاکستری و آبی با برچسب قیمتی ۳۱۹۹۹ روپیه (۴۲۸ دلار) و مدل بالاتر با قیمت ۳۴۹۹۹ روپیه (۴۶۹ دلار)، احتمالا فقط در رنگ سبز به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات