ایرباد جدید وان‌پلاس درکنار گوشی هوشمند نورد 2 معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس تأیید کرده است ۳۱ تیر، ایرباد جدید این شرکت به نام وان‌پلاس بادز پرو همراه با گوشی هوشمند نورد 2 معرفی می‌شود.
تبلیغات

شرکت چینی وان‌پلاس در سال‌های گذشته با تغییرات گسترده‌ای در فعالیتش همراه بوده است. درواقع، اگر از علاقه‌مندان به محصولات وان‌پلاس باشید یا اخبار فناوری را از زومیت دنبال کنید، حتما می‌دانید این برند چینی کارش را با عرضه گوشی‌های هوشمندی آغاز کرد که مشخصات سخت‌افزاری‌شان در حد پرچم‌داران بازار، ولی با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر بود.

با گذشت زمان، وان‌پلاس به تولید گوشی‌های هوشمند در رده‌های مختلف سخت‌افزاری روی آورد و حتی محصولات دیگری نیز مانند ساعت هوشمند معرفی کرد. حال، به‌گزارش GizmoChina، وان‌پلاس به‌دنبال معرفی ایربادی به نام وان‌پلاس بادز پرو است؛ اما نکته جالب درباره محصول جدید این شرکت معرفی آن درکنار تلفن هوشمند وان‌پلاس نورد ۲ مدل 5G خواهد بود.

وان‌پلاس می‌خواهد درکنار تلفن هوشمند جدیدش، ایربادی نیز معرفی کند تا علاقه‌مندان هنگام خرید نورد ۲، ایرباد وان‌پلاس بادز پرو را نیز به سبد خریدشان اضافه کنند. متأسفانه اطلاعات بیشتری به‌غیر از نام وان‌پلاس بادز پرو منتشر نشده و دقیقا نمی‌دانیم محصول جدید این شرکت با چه ویژگی‌هایی به بازار عرضه می‌شود.

درهرصورت، منبع خبری اشاره می‌کند که وان‌پلاس بادز پرو می‌تواند مانند نسخه استاندارد از ویژگی‌هایی مانند ANC یا لغوکننده فعال نویز محیط برخوردار شود. انتظار می‌رود محصولات جدید شرکت وان‌پلاس که در‌حال‌حاضر به زیرمجموعه اوپو تبدیل شده است، ۲۲ جولای (۳۱ تیر) معرفی و سپس با اندکی تأخیر روانه بازار جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات