رونمایی از هواوی P50‌ در تاریخ ۷ مرداد تأیید شد

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، سری P50‌ هواوی با HarmonyOS 2.0 راهی بازار خواهد شد و به‌ گفته‌ی مدیر عامل هواوی، این سری آغازگر دوره‌ی جدیدی در عکاسی گوشی هوشمند خواهد بود.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سری P50‌ هواوی بالاخره برای رقابت با سایر برندها وارد میدان خواهد شد؛ زیرا این شرکت به‌طور رسمی تاریخ معرفی را تأیید کرده است. به‌ گفته‌ی ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، این رویداد در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و در آن شاهد آغاز دوره‌ی جدیدی از عکاسی گوشی هوشمند خواهیم بود.

تا قبل از اعلام این اخبار، تاریخ یادشده فقط در حد شایعه بود؛ اما به‌ لطف صفحه‌ی رسمی شرکت در ویبو، تاریخ رونمایی به واقعیت تبدیل شده است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، P50 هواوی در یک نسخه‌ی LTE مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد؛ اما هنوز درباره‌ی نسخه‌ی پرو و پرو پلاس آن چیزی نمی‌دانیم.

انتظار می‌رود هواوی P50‌ ابتدا با تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ معرفی شود و به دلیل کمبود تراشه‌ی کرین، پس از مدتی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در دسترس قرار بگیرد.

هنوز مشخصات زیادی از سری P50 در دسترس نیست؛ اما اطمینان داریم که با HarmonyOS 2.0 وارد بازار خواهد شد. فهرست منتشرشده حاکی از آن است که این گوشی از شارژ سریع ۶۶ وات بهره خواهد برد. طبق شایعات، هواوی P50‌ از یک حسگر دوبین ۱ اینچی ساخت سونی و یک حسگر ۱٫۱.۱۸ اینچ برای دوربین اولتراواید برخوردار خواهد بود. هنوز ۱۰ روز تا معرفی این سری باقی مانده است و امیدواریم تا آن زمان اطلاعات بیشتری به‌ دست بیاوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات