هواوی پتنت گوشی هوشمندی با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش ثبت کرد

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پتنت ثبت‌شده هواوی، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که دارای سه دوربین در عقب است و طراحی کلی آن شباهت زیادی به آنر X20 SE ‌دارد.
تبلیغات

این روزها ‌به‌کارگیری فناوری دوربین سلفی مخفی زیر صفحه‌نمایش بسیار داغ شده است و سازندگان گوشی هوشمند یکی پس از دیگری به فکر مجهز کردن گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی مذکور هستند. ZTE اکنون تنها شرکتی محسوب می‌شود که در حال فروش تجاری گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش است و انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نیز از این فناوری استفاده کند. در طرفی دیگر، اوپو کار روی این فناوری را آغاز کرده و به گزارش جیاسامآرنا، هواوی پتنت گوشی هوشمندی با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش ثبت کرده است

اسناد رسمی همراه با تصاویر رندری توسط LetsGoDigital منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا گوشی مذکور میان‌رده‌ خواهد بود. طبق تصاویر، مدل بیضی‌شکل دوربین و طراحی کلی آن شباهت زیادی به آنر X20 SE ‌دارد؛ اما پتنت‌ ثبت‌شده طراحی واقعی محصول نخواهد بود و احتمال دارد کاملا متفاوت باشد.

پتنت یادشده در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت شده است که البته نباید از این مسئله تعجب کرد؛ زیرا این روزها وقتی صحبت از گوشی‌ هوشمند هواوی می‌شود، چین تنها بازار اصلی و مهم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات