رندرهای ۳۶۰ درجه از تمام محصولات رویداد آنپکد 2021 فاش شد

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فهرست محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ فاش شد که در میان آن‌ها، محصولات جذابی همچون گلکسی اس ۲۱ اف ای 5G، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ دیده می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ در زمینه محرمانه نگه‌داشتن اطلاعات رویداد آنپکد امسال خود از سال‌های پیش هم ضعیف‌تر عمل کرده و تا‌به‌حال اطلاعات زیادی را افشاکننده‌ها در‌دسترس عموم قرار داده‌اند. این موضوع در هفته‌های اخیر تا جایی پیش رفت که باعث هشدار شرکت کره‌ای به افشاکننده‌ها شد. سامسونگ اعلام کرد به‌منظور حذف عکس‌ها و ویدئوهای با‌کیفیت از محصولات معرفی‌نشده، حق کپی‌رایت خود را فعال خواهد کرد.

مقاله‌ مرتبط:

با وجود ناممکن به‌نظر‌رسیدن کسب نتیجه از چنین روندی، مشاهدات حاکی از آن است که ایوان بلس تعدادی از عکس‌ها و ویدئوهای فاش‌شده پیشین را از حساب کاربری توییترش حذف کرده است. بااین‌همه، افشای اطلاعات جدید همچنان ادامه دارد و ایوان بلس مجددا انیمیشن‌های ۳۶۰ درجه از محصولات موردانتظار در رویداد آنپکد امسال را ارائه کرده است. این بار به‌نظر می‌رسد تصاویر جدید تمام فهرست رویداد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) سامسونگ را شامل می‌شود.

رندرهای گلکسی اس ۲۱ اف‌ای 5G

رندرهای گلکسی واچ کلاسیک

رندرهای گلکسی بادز ۲

رندرهای گلکسی زد فولد ۳

رندرهای گلکسی زد فلیپ ۳

رندرهای گلکسی واچ ۴

شاید دیدن اسم گلکسی اس ۲۱ اف‌ ای 5G در این فهرست عجیب باشد. این گوشی که قرار بود با تأخیر در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ معرفی شود، ظاهرا بالاخره همراه با سایر اعضای خانواده گوشی‌های گلکسی، یعنی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، در رویداد آنپکد رونمایی می‌شود.

با‌این‌حال، رندرهای یادشده در‌مجموع اطلاعات چندان جدیدی به‌نمایش نمی‌گذارند و بیشتر اطلاعات قبلی را تأیید می‌کنند که با‌توجه‌به افشای اکثر مشخصات دستگاه‌های مورد‌انتظار در رویداد آنپکد، چندان هم عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

با اینکه احتمال معرفی محصولاتی همچون گلکسی نوت ۲۱ و گلکسی تب اس ۸ در این رویداد کم است، طبعا این فهرست جامع نیست و احتمال دارد سامسونگ معرفی دستگاه‌های دیگری را هم برای این رویداد برنامه‌ریزی کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات