شایعه: Mi Mix 4 دارای دوربین زیر نمایشگر کاملا نامرئی است

جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شایعات منتشر شده از وجود دوربین زیر صفحه‌نمایش کاملا نامرئی در شیائومی می میکس ۴ خبر می‌دهند.
تبلیغات

به گزارش gsmarena، شیائومی سال‌ها است که روی دوربین زیر نمایشگر، یا به قول برخی دوربین زیر پنل (UPC)، کار می‌کند اما هنوز گوشی هوشمندی با چنین ویژگی عرضه نکرده است. قرار بود می ۱۰ اولترا (Mi 10 Ultra) اولین گزینه باشد، اما چنین چیزی رخ نداد. برای نسل بعدی یعنی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) نیز دوربین زیر نمایشگر تعبیه نشد. اکنون دستگاه دیگری به نام می میکس ۴ (Mi Mix 4) در راه است که می‌تواند همان گوشی هوشمندی باشد که توانایی میزبانی فناوری جدید طراحی دوربین سلفی را دارد. به گفته Ice Universe، شیائومی سرانجام متوجه شده است که چگونه واقعا دوربین را زیر نمایشگر مخفی کند.

می میکس 4 شیائومی

زمانی که دوربین در حال کار کردن نیست، اصلا نمی‌توان آن را با چشم غیرمسلح دید و اصطلاحا نامرئی می‌شود. با این حال، شایعه دیگری که مدتی پیش منتشر شده بود ادعا می‌کند در این گوشی هوشمند رزولوشن صفحه‌نمایش به 1080p+ محدود خواهد شد. براساس گزارش‌های منتشر شده، این پنل توسط Huaxing Optoelectronics تهیه می‌شود.

درحالی‌که شیائومی طرحی را با صفحه‌نمایش چهار منحنی (quad-curve display) به ثبت رسانده است، Mi Mix 4 برای صرفه‌جویی در هزینه از نمایشگر منحنی دوگانه استاندارد استفاده می‌کند. در حال حاضر شایعه شده که گوشی هوشمند مذکور گران‌تر از Mi 11 Ultra است؛ این یعنی قیمت آن بیشتر از ۶۰۰۰ یوان‌ (۹۳۰ دلار/ ۷۹۰ یورو) که قیمت اولیه اولترا است خواهد بود.

می میکس 4 شیائومی

HoiINDI رندرهایی از پشت دستگاه طراحی کرده که نمایشگر ثانویه‌ای را در کنار دوربین نشان می‌دهد؛ البته این بخش در رندرهای جدید بزرگ‌تر از Mi 11 Ultra طراحی شده‌ است.

شیائومی ممکن است در ماه آگوست از Mi Mix 4 در کنار MIUI 13 رونمایی کند. انتظار می‌رود این تلفن از UWB پشتیبانی کند. همچنین احتمالا گوشی هوشمند جدید شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات و ۸۰ وات بهره می‌برد. نظر شما همراهان زومیت درباره می میکس ۴ شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات