تا ۱۴ روز عمر باتری بیشتر با به‌روزرسانی جدید شیائومی می ۱۱ اولترا

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با به‌روزرسانی جدید می‌ ۱۱ اولترا قابلیتی به نام Super Power Saver به آن اضافه می‌شود که عمر باتری دستگاه را تا ۱۴ روز افزایش می‌دهد.
تبلیغات

می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) گران‌ترین گوشی هوشمند معمولی است که تاکنون شیائومی معرفی کرده است. برخلاف مدل‌های قدیمی پرچم‌داران سری می، این نسخه مستقیما با دستگاه‌های برتر سامسونگ و اپل رقابت می‌کند. یکی از نکات مهم این گوشی نمایشگر ثانویه پشت آن است که با آخرین به‌روزرسانی سیستمی، این صفحه کوچک بسیار مفیدتر شده است.

به‌گزارش gizmochina، اخیرا شیائومی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید می ۱۱ اولترا را در چین منتشر کرده است. این به‌روزرسانی با شماره بیلد V12.5.10.0.RKACNXM ارائه می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، به‌روزرسانی مذکور ویژگی جدیدی به نام حالت Super Power Saver را به دستگاه شیائومی اضافه می‌کند. همان‌طورکه از نام آن مشخص است، این گزینه به کاربران کمک می‌کند وقتی به هر دلیلی نمی‌توانند دستگاه خود را شارژ کنند، از باتری تلفن کارآمدتر بهره‌ ببرند.

طبق توضیحات رسمی منتشر‌شده درباره این ویژگی، حالت Super Power Saver نمایشگر اصلی گوشی را غیرفعال می‌کند. این حالت کاری می‌کند که کاربران فقط به صفحه‌نمایش کوچک پنل پشتی گوشی هوشمند دسترسی داشته باشند. در آن نمایشگر، کاربران فقط می‌توانند ساعت را ببینند و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند و به شماره‌های تماس اضطراری پاسخ دهند.

شیائومی ادعا می‌کند این حالت می‌تواند حداکثر ۱۴ روز عمر باتری را به کاربران ارائه دهد. بااین‌حال، غول فناوری چینی اشاره کرده که عملکرد باتری ممکن است به‌دلیل عوامل مختلف متفاوت باشد. در‌هر‌صورت، می‌توان Super Power Save را ویژگی مفیدی هنگام قطعی برق به‌دلایل مختلف خصوصا بلایای طبیعی دانست.

هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویژگی در نسخه‌های بین‌المللی می ۱۱ اولترا دردسترس قرار می‌گیرد؛ باوجوداین، امیدواریم شیائومی این حالت را به نسخه چینی گوشی هوشمندش محدود نکند. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره حالت Super Power Save می ۱۱ اولترا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات