ابعاد احتمالی صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 سامسونگ مشخص شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ETNews با انتشار گزارشی اعلام کرده است که صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ از چه ابعادی برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

هنوز چند هفته به زمان رونمایی گوشی‌های هوشمند بعدی سامسونگ باقی مانده است؛ اما انتشار شایعات و گزارش‌ها در مورد محصولات جدید شرکت کره‌ای تمام نمی‌شود. تاکنون اطلاعات بسیاری از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شده است که ما را با طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها آشنا می‌سازد.

در برخی از گزارش‌ها گفته شد که محصولات بعدی سامسونگ از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند یا امکان دارد از ویژگی مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار برخوردار باشند. حتی اخباری منتشر شد که دوربین سلفی گوشی‌های تاشوی بعدی سامسونگ در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.

GSMArena به نقل از ETNews گزارشی منتشر کرده است که ابعاد احتمالی صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را مشخص می‌سازد. در گذشته نیز خبری منتشر شده بود که اشاره‌ای به ابعاد احتمالی صفحه‌نمایش این محصولات بعدی سامسونگ داشت و گزارش ETNews  بر آن تأکید می‌کند. طبق گفته‌ها، گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶٫۲۳ اینچ است و در حالت گسترده، صفحه‌نمایش داخلی با ابعاد ۷٫۵۵ اینچ در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ قرار دارد که نسبت به نسل پیشین خود، صفحه‌نمایش ثانویه‌ی بزرگ‌تری خواهد داشت. ابعاد صفحه‌نمایش این محصول از ۱٫۱ اینچ گلکسی زد فلیپ به ۱٫۹ اینچ خواهد رسید و صفحه‌نمایش اصلی در همان ابعاد ۶٫۷ اینچ در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از محصولات بعدی سامسونگ، اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات