سامسونگ: S Pen به دستگاه‌های بیشتری اضافه خواهد شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در تازه‌ترین اخبار بار دیگر پشتیبانی از S Pen در گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی را تأیید کرد. اگر طرفدار قلم دیجیتال هستید، منتظر گلکسی زد فولد ۳ باشید.
تبلیغات

سامسونگ دوباره تأیید کرد که قابلیت استفاده از S Pen‌ در آینده‌ روی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی ارائه خواهد شد. این اولین بار نیست که شرکت کره‌ای اضافه‌ شدن این ویژگی را اعلام می‌کند. سامسونگ طرح خود برای گسترش استفاده از S Pen را ابتدا در اوایل سال ۲۰۲۱ و در زمان عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کرده بود.

استفاده از S Pen پیش‌ از این برای سری گلکسی نوت و برخی مدل‌های گلکسی تب محدود شده بود؛ تا‌ اینکه به گلکسی اس ۲۱ اولترا گسترش یافت. به گزارش Sammobile، غول کره‌ای اعلام کرده است که سازگاری S Pen به گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی نیز راه یافته؛ اما نام این دستگاه‌ها را ذکر نکرده است. چند روز گذشته مشخص شد که گلکسی زد فولد ۳ که انتظار می‌رود در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) در  رویداد بعدی آنپکد رونمایی شود، با S Pen سازگاری خواهد داشت؛ اما فضای اختصاصی برای نگه‌داری S Pen در گوشی تعبیه نشده است؛ یعنی برای نگه‌داری قلم دیجیتال مجبور هستید کیف جداگانه‌ای خریداری کنید.

از آنجا که سامسونگ تأیید کرده است که در سال جاری میلادی گوشی‌های سری نوت را عرضه نخواهد کرد، علاقه‌مندان به S Pen می‌توانند منتظر گلکسی زد فولد ۳ باشند. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود گوشی مذکور به صفحه‌نمایش ۶٫۲۳ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره در بالای صفحه‌نمایش) و یک صفحه‌نمایش تاشو ۷٫۵۵ اینچی Super AMOLED مجهز شود که هردو نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند.  گفته می‌شود تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی زد فولد ۳ احتمالا از نوع اسنپدراگون +۸۸۸ خواهد بود.

اگر به S Pen علاقه دارید، آیا منتظر عرضه‌ی گلکسی زد فولد ۳ هستید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات