آنر با ثبت نام‌های تجاری جدید برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو آماده می‌شود

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر اسامی جدیدی از سری مجیک را ثبت کرده است که با محصولاتی مجهز به صفحه‌نمایشی تاشدنی مرتبط هستند.
تبلیغات

مدتی است که آنر از هواوی جدا شده است و مستقل فعالیت می‌کند. در ماه‌های گذشته نیز، محصولات مختلفی از برند مستقل آن معرفی شده‌اند که گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ را شامل می‌شوند. بااین‌حال، گزارش MyFixGuide نشان می‌دهد آنر برای ورود به بازاری متفاوت آماده می‌شود.

در این گزارش آمده است که آنر سه نام جدید از سری مجیک ثبت کرده است که مجیک فلیپ و مجیک فولد و مجیک فلکس را شامل می‌شوند؛ پسوندهایی برای سری مجیک که در‌حال‌حاضر برای گوشی‌های تاشدنی شرکت‌هایی مانند سامسونگ استفاده می‌شود. بااین‌حال، اسامی ثبت‌شده به‌معنی عرضه حتمی محصولاتی با چنین نام‌هایی نیستند و آنر تنها حق استفاده از اسامی ذکرشده را برای خود ثبت کرده است. درواقع، ساخت گوشی تاشدنی از سری آنر مجیک تأیید نشده است و تنها می‌دانیم احتمال ساخت آن وجود دارد.

نکته‌ جالب درباره این اسامی، اشاره آن‌ها به انواع گوشی‌های تاشدنی موجود در بازار با‌توجه‌به نوع طراحی آن‌ها است. دراین‌بین، آنر نام دیگری برای محصولاتی ازجمله روتر، ایرباد، تبلت (تاچ، پد و تپ)، سرویس اشتراکی (Share و Drop) و قلم استایلوس (Pen) ثبت کرده است که تمامی آن‌ها پیشوند آنر مجیک دارند.

درحال‌حاضر، اسامی ثبت‌شده تنها برای استفاده در بازار چین هستند؛ اما انتظار می‌رود با معرفی چنین محصولاتی، آنر برای ثبت اسامی ذکرشده در بازارهای بین‌المللی نیز اقدام کند. در تصویر زیر، می‌توانید اسامی ثبت‌شده را مشاهده کنید.

اسامی به ثبت رسیده توسط آنر

آنر پس از جداشدن از هواوی سیاست‌های تازه‌ای در پیش گرفت. این شرکت درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد مشمول تحریم‌های ایالات متحده نمی‌شود و می‌تواند از سیستم‌عامل اندروید با تمامی امکانات آن ازجمله سرویس‌های گوگل استفاده کند. افزون‌براین، آنر به‌دنبال استفاده از تراشه‌های ساخت کوالکام است و به‌نظر می‌رسد در این زمینه موفق شده و می‌تواند از خدمات و محصولات شرکت‌های آمریکایی مانند کوالکام برخوردار شود. 

درهرصورت، باید دید اتفاقات برای آینده برند مستقل آنر چگونه رقم خواهد خورد و آیا آنر می‌تواند از هواوی پیشی بگیرد و موفقیت‌های بیشتری کسب کند یا خیر. دیدگاه شما درباره گوشی تاشدنی آنر چیست؟ آیا حاضرید چنین محصولی بخرید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات