شایعه: سری P50 هواوی در تاریخ ۷ مرداد رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود سری P50  هواوی شامل سه‌ مدل P50، P50 پرو و P50‌ پرو پلاس است و احتمال دارد تمامی مدل‌‌ها تنها با فناوری 4G عرضه شوند.
تبلیغات

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق شایعات منتشرشده در ویبو، سری P50 هواوی احتمالا در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. تاریخ مذکور با تبدیل کد باینری ۱۰۱۱۰۱۱۰۰۱ به ۷۲۹ مشخص شده است. گفته می‌شود سری P50 شامل سه مدل P50، P50 پرو و P50‌ پرو پلاس خواهد بود.

بنا بر ادعای منبع دیگری از چین، به نظر می‌رسد به دلیل تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر بخش زنجیره‌ی تأمین، هواوی احتمالا تمامی مدل‌های P50 را با نسخه‌ی 4G و تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ عرضه خواهد کرد که همین موضوع باعث می‌شود قیمت گوشی‌ها کاهش پیدا کند؛ البته انتظار داریم حداقل نسخه‌های P50‌ پرو و P50 پرو پلاس با بهره‌گیری از فناوری 5G‌ راهی بازار شوند.

در ادامه‌ی شایعات به دوربین این سری اشاره شده است که از حسگر ۱٫۱.۱۸ اینچی برای دوربین اولتراواید استفاده خواهد شد که یکی از بزرگ‌ترین حسگر‌‌های دوربین گوشی‌‌ هوشمند خواهد بود. افزون‌ بر این، احتمالا سونی حسگر اصلی یک اینچی IMX800 را برای نسخه‌ی پرو و پرو پلاس می‌سازد که تا‌ به امروز بزرگ‌ترین حسگر گوشی‌ هوشمند در دنیا محسوب می‌شود.

آخرین شایعات حاکی از آن است که مدل P50 به صفحه‌نمایش OLED با انحنای کم مجهز خواهد شد؛ درحالی‌که مدل P50 پرو و P50 پرو پلاس لبه‌های منحنی «آبشاری» خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات