شایعه: سری میت 50 هواوی امسال عرضه نخواهد شد

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
بنابر شایعات، به دلیل تحریم‌های ایالات متحده سری میت ۵۰  هواوی امسال رونمایی نخواهد شد و این مشکلات احتمال دارد سایر محصولات هواوی را تحت تأثیر قرار بدهد.
تبلیغات

در این بازه‌ی زمانی از سال، باید خانواده‌ی پرچم‌داران هواوی P50 معرفی می‌شدند؛ اما مشکلات بسیاری ناشی از ممنوعیت‌های مختلف توسط دولت ایالات متحده همچنان گریبان‌گیر هواوی است و ضرر زیادی را برای این شرکت چینی به وجود می‌آورد. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق شایعات، عرضه‌ی سری میت ۵۰  هواوی به تأخیر افتاده است.

انتظار می‌رود در ادامه‌ی سال جاری هواوی با چنین مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم کند و ضرر‌های به‌وجودآمده برای خانواده‌ی میت ۵۰ به سایر محصولات آسیب بزند. معمولا در نیمه‌ی دوم سال میلادی هواوی از پرچم‌داران جدید میت رونمایی و با عرضه‌ی سری P، فهرست محصولات خود را تکمیل می‌کرد؛ اما طبق گزارش‌ها، برنامه‌ی هواوی در سال ۲۰۲۱ به هم ریخته است و این اتفاق رخ نخواهد داد.

هواوی اکنون مجبور است از سری میت ۵۰ بگذرد و تمام تلاش و تمرکز خود را روی خانواده‌ی P50 محدود بکند. از زمان معرفی و رسمی‌ شدن اولین میت در سال ۲۰۱۳ تاکنون چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است؛ اما با توجه به کمبود شدیدی که در بخش زنجیره‌ی تأمین هواوی به‌ وجود آمده و غول فناوری چینی را فلج کرده،  این مسئله قابل درک است.

چنین اتفاقی تأسف‌آور است؛ به‌خصوص که در چند سال گذشته پرچم‌داران میت همیشه دستگاه‌های محبوب و برجسته‌ای بودند. این اتفاق و تحریم‌ها تنها به هواوی ضربه نخواهد زد؛ بلکه دنیای موبایل و به‌طور کلی مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، زیرا یک گزینه‌ی کم‌تر برای انتخاب گوشی ارزشمند خواهیم داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات