نوکیا C20 پلاس با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌زودی معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی نوکیا C20 پلاس در فهرست گیک بنچ دیده شده و توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای به امتیاز ۱۲۶ و در آزمون چندهسته‌ای به امتیاز ۴۷۶ دست یابد.
تبلیغات

به گزارش Gizchina، نوکیا روی گوشی‌های هوشمند اقتصادی تمرکز کرده است و تصمیم دارد سری C ازاین مجموعه را توسعه دهد. پیش از این طرح‌هایی از گوشی‌های هوشمند نوکیا را دیده بودیم که C20 پلاس و C30 نام دارند. امروز نوکیا C20 پلاس در فهرست گیک بنچ مشاهده شده و مشخصاتی از دستگاه را در اختیار ما قرار داده است. فهرست مذکور نشان می‌دهد که C20 پلاس حافظه‌ی رم بیشتر نسبت به مدل معمولی (نوکیا C20) خواهد داشت؛ هرچند احتمال دارد که پردازنده‌ی مشابهی داشته باشند.

به لطف فهرست گیک بنچ نوکیا C20 پلاس، حالا از مشخصاتی نظیر سیستم‌عامل، تراشه و جزئیات حافظه آگاه هستیم. نوکیا C20 پلاس از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد؛ اما از آنجا سری C مدل ارزان‌قیمت و اقتصادی هستند، انتظار داریم که نسخه‌ی اندروید ۱۱ گو (Android 11 GO) را در این گوشی هوشمند ببینیم. اندروید ۱۱ گو با حداقل ساخت‌افزار، تجربه‌ی روانی را تضمین می‌کند. بخش پردازنده در فهرست گیک بنچ اطلاعات دقیقی از این گوشی را نشان نمی‌دهد؛ اما وجود تراشه‌ی UNISOC را تأیید می‌کند که دارای هشت هسته‌ی کلاک‌شده با فرکانس پایه‌ی ۱٫۲۰ گیگاهرتز است.

نوکیا C20 پلاس در گیک بنچ

با درنظر گرفتن امتیاز ۱۲۶ در آزمون تک‌هسته‌ای و امتیاز ۴۷۶ در آزمون چند‌هسته‌ای می‌دانیم که نوکیا C20 پلاس گوشی قدرتمندی نخواهد بود و بیشتر برای کار‌های روزمره مانند تماس و پیام مناسب است. اگر امتیاز به‌دست آمده در نوکیا C20 پلاس را با نوکیا C20 که قبلا معرفی شده بود مقایسه کنیم، تفاوت چندانی مشاهده نخواهیم کرد. نوکیا C20‌ معمولی امتیاز ۱۲۶ در آزمون تک‌هسته‌ای و امتیاز ۴۷۳ در آزمون چند‌هسته‌ای کسب کرده بود که نشان می‌دهد هر دو مدل از تراشه‌ی یکسانی برخوردار هستند؛ اما بر اساس مشخصاتی که در گیک بنچ فهرست شده است، نوکیا C20‌ پلاس برخلاف ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم که در مدل معمولی دیده بودیم، دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم است.

مشخصات نوکیا C20‌ پلاس و نوکیا C30

نوکیا c20 پلاس - نوکیا c30

اکنون طرحی از نمای پشتی نوکیا C20 پلاس و نوکیا C30 که در آینده معرفی می‌شوند، منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد هردو دستگاه شبیه به هم هستند؛ هرچند C20 پلاس به اسکنر اثر انگشت مجهز نخواهد شد. افزون‌براین، در هردو مدل مجموعه‌دوربین دوگانه به‌چشم می‌خورد. اگر نگاه دقیق‌تری به گوشی بیندازیم، درهردو مدل پوشش گریل بلندگو در پایین و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در بالا قرار دارد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های نوکیا C20‌ پلاس باتری قدرتمند آن است. نوکیا C20 پلاس به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نوکیا C30 به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای با مدل معمولی، یعنی نوکیا C20 داشته باشیم، این مدل از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. درنهایت با افزایش ۲۰۰۰ میلی‌آمپری و رم بیشتر در مدل پلاس نسبت به مدل معمولی، نوکیا C20 پلاس را به دستگاه بهتری تبدیل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات