شیائومی طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 مدل 2021 را در تیزری به نمایش گذاشت

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
صفحه‌ی رسمی توییتر شیائومی، تیزری از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ منتشر کرده است که مشخص می‌کند حاشیه‌ی بسیار کمی دورتادور صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت.
تبلیغات

شیائومی چندی پیش به ارائه‌‌ی آماری پرداخت که موفقیت سری ردمی نوت در بازار را نشان می‌داد. شرکت چینی علاوه بر آمار فروش کلی سری ردمی نوت، اعلام کرد که این سری از زمان معرفی در سال ۲۰۱۴ تاکنون توانسته است بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

شرکت چینی به سری ردمی نوت ۸ نیز اشاره داشت و  اعلام کرد که نسخه‌ی دیگری از ردمی نوت ۸ به بازار عرضه خواهد شد. مدل جدید به مناسبت جشن گرفتن فروش ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از سری ردمی نوت ۸ ساخته و روانه‌ی بازار خواهد شد.

صفحه‌‌ی رسمی توییتر شیائومی با به اشتراک گذاشتن تیزری، طراحی ظاهری ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ را مشخص می‌سازد. طبق گزارش GizmoChina، تنها می‌توان طراحی پنل جلویی این گوشی هوشمند شیائومی را مشاهده کرد؛ اما بر اساس جزئیات موجود در تیزر، حاشیه‌ی بسیار کمی دورتادور صفحه‌نمایش وجود دارد و دوربین سلفی در جایگاهی شبیه به بریدگی با طراحی آبشاری قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی ردمی نوت 8 مدل 2021 شیائومی

با مشاهده‌‌ی طراحی پنل جلوی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱، تنها سؤالی که باقی می‌ماند طراحی پنل پشتی خواهد بود. باید صبر کرد و دید آیا تغییری در پنل پشتی مدل بعدی ردمی نوت ۸ صورت می‌گیرد یا شیائومی از همان زبان طراحی استفاده خواهد کرد. از طرفی زمان دقیق معرفی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا این گوشی هوشمند شیائومی در ماه خرداد معرفی و عرضه خواهد شد یا رونمای آن به تیرماه موکول می‌شود.

ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ تاکنون توانسته است از سازمان‌هایی مانند بلوتوث SIG و FCC تأییدیه دریافت کند. طبق اطلاعات منتشرشده از این سازمان‌ها، محصول آینده‌ی شرکت چینی مشخصاتی مانند بلوتوث ۵.۲، MIUI 12.5 و باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است که ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ با صفحه‌نمایش LCD عرضه خواهد شد که مشخصاتی مانند رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. در دل محصول بعدی شرکت چینی تراشه‌ی هلیو جی ۸۵ ساخت مدیاتک قرار گرفته است و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. شیائومی در نظر دارد دو گزینه‌ی حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به کاربران ارائه بدهد.

انتظار می‌رود در پنل پشتی ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار بگیرد. برای شارژ گوشی نیز فناوری ۲۲٫۵ وات در نظر گرفته خواهد شد تا جایگزین فناوری شارژ ۱۸ وات در مدل پیشین شود. هنوز مشخص نیست ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ برای کدام یک از بازارها عرضه خواهد شد و قیمت احتمالی مدل‌های مختلف آن چقدر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات