شیائومی با انتشار تیزر رسمی، ردمی نوت 8 مدل ۲۰۲۱ را تایید کرد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
تأیید رسمی ردمی نوت 8 مدل ۲۰۲۱ در حالی رخ می‌دهد که شرکت چینی مدعی شده تاکنون بیش از ۲۵ میلیون از نسخه‌ی قدیمی ردمی نوت ۸ در بازار فروخته شده است.
تبلیغات

یکی از مشکلاتی که کاربران شیائومی به محصولات شرکت چینی داشته‌اند نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند شیائومی است. بااین‌حال، شرکت چینی گویا با این موضوع مشکلی ندارد و با معرفی محصول جدید نیز حتی خواسته نام تلفن‌های هوشمند خود را از این نیز پیچیده‌تر سازد.

GSMArena گزارش می‌دهد که شیائومی در اقدامی جالب به انتشار آماری از فروش ردمی نوت ۸ و همچنین تأیید رسمی وجود نسخه‌ای جدید از این گوشی هوشمند پرداخته است. درواقع شرکت چینی در نظر دارد به‌زودی محصولی به نام ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ را روانه‌ی بازار کند.

مدل اصلی ردمی نوت ۸ در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شد و حال، شرکت چینی تأیید می‌کند که تاکنون توانسته بیش از ۲۵ میلیون دستگاه از ردمی نوت ۸ را در بازار بفروشد. معرفی نسخه‌ی ۲۰۲۱ ردمی نوت ۸ نیز برای جشن گرفتن میزان فروش ردمی نوت ۸ خواهد بود. 

تیزر رسمی ردمی نوت 8 مدل 2021 شیائومی

در گزارش‌های به تفاوت‌های میان دو نسخه اشاره شد که برای مثال می‌توان به برخورداری ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ از شارژ سریع ۲۲/۵ وات، رابط کاربری MIUI 12.5، ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر تراشه‌ی هلیو جی ۸۵ مدیاتک اشاره کرد.

نسخه‌ی اصلی ردمی نوت ۸ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کرد. انتظار می‌رود محصول جدید شیائومی تنها در بازارهایی مانند روسیه و کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا عرضه شود. هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی ردمی نوت ۸ نسخه‌ی ۲۰۲۱ مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات