شیائومی: آمار فروش محصولات سری ردمی از ۲۰۰ میلیون گذشته است

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شیائومی در مورد موفقیت سری ردمی نوت به انتشار آماری پرداخته که نشان می‌دهد تنها سری ردمی نوت ۹ از زمان عرضه تاکنون بیش از ۴۵ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند.
تبلیغات

یکی از محبوب‌ترین سری محصولات شیائومی را می‌توان سری ردمی نوت دانست؛ گوشی‌های هوشمندی که درواقع نسخه‌ای با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از سری ردمی شناخته می‌شدند، اما به‌مرور زمان توانستند به جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران محصولات شرکت چینی دست یابند. برخورداری از سخت‌افزاری مطلوب (عمدتاً در سطح میان‌رده) با برچسب قیمت رقابتی از دلایل موفقیت سری ردمی نوت بودند؛ به‌طوری‌که بسیاری از محصولات شرکت‌های رقیب را در بازارهای مختلف دنیا شکست داده و فروش به‌مراتب بهتری را تجربه کردند.

سری ردمی نوت شیائومی در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار به علاقه‌مندان معرفی شد و عرضه‌ی مدل‌های جدید این سری همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری‌که طی روزهای آینده مدل‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۱۰ معرفی خواهد شد. در همین راستا، مدیرعامل شیائومی به انتشار اطلاعات جالبی در مورد موفقیت‌های سری ردمی پرداخته که سایت خبری Gizchina نیز آن را پوشش داده است.

به‌گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، سری ردمی نوت از زمان عرضه تاکنون توانسته بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروش داشته باشد که بیش از ۴۵ میلیون آن به سری ردمی نوت ۹ تعلق دارد. سری ردمی نوت با معرفی مدل‌های مختلف سری ردمی نوت ۴ به محبوبیت جهانی رسید و موفقیت سری ردمی نوت ۸ نیز به افزایش محبوبیت این سری کمک کرد؛ به‌نحوی‌که سری ردمی نوت ۹ توانسته فروش بسیار موفقی را تجربه کند.

موفقیت سری ردمی نوت به‌حدی بوده که سران شرکت شیائومی، برنامه‌های گسترده‌ای برای مدل‌های جدید ردمی نوت ۱۰ در نظر گرفته‌اند و انتظار می‌رود در اکثر بازارهای جهان، محصولات جدید سری ردمی نوت ۱۰ عرضه شود. یکی از این بازارها نیز کشور هند خواهد بود که مشتریان مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی از سری ردمی نوت ۳ هستند.

اولین مدل سری ردمی نوت با قیمتی معادل ۱۳۷ دلار به بازارهای مختلف دنیا ازجمله هند راه یافت که البته نتوانست موفقیت چندانی داشته باشد. این گوشی هوشمند در سالی به بازار آمد که محصولاتی ازجمله شیائومی می ۳ و ردمی ۱ اس معرفی شدند. به‌مرورزمان استفاده از سخت‌افزاری توانمند، طراحی ظاهری مدرن‌تر و زیباتر به همراه برچسب قیمت رقابتی به رشد سری ردمی نوت چنان کمکی کرد که توانست به یکی از پر طرفدارترین سری گوشی هوشمند در بازار محصولات میان‌رده تبدیل شود.

دراین‌بین به موفقیت سری ردمی نوت ۱۰ اشاره‌ای نشده است؛ سری که چندی پیش برخی از مدل‌های آن برای بازار چین معرفی شدند و انتظار می‌رود طی روزهای آینده مدل‌های جدیدی نیز ازجمله ردمی نوت ۱۰ اولترا به خانواده‌ی ردمی نوت ۱۰ اضافه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات