نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند آنر مجیک با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی خواهد شد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سران برند مستقل آنر رسماً تأیید کردند که مدل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری آنر مجیک با برخورداری از تراشه‌ی بالارده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در راه است.
تبلیغات

چندی پیش خبری منتشر شد که آنر با همکاری کوالکام، گوشی هوشمند آنر ۵۰ را به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون 778G روانه‌ی بازار خواهد کرد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد آنر ۵۰ و مدل‌های دیگر آن تنها محصولاتی نیستند که برند مستقل چینی با استفاده از تراشه‌های کوالکام برای عرضه به بازار آماده می‌کند.

سایت خبری AndroidAuthority گزارش می‌دهد که برند مستقل آنر در حال کار روی محصول جدیدی از سری آنر مجیک است. آنچه در مورد گوشی هوشمند در دست ساخت آنر جلب‌توجه می‌کند، برخورداری آن از تراشه‌ی بالارده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود؛ تراشه‌ای که در حال حاضر تنها در تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار شرکت‌های مطرح دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از چنین تراشه‌ای در محصول بعدی سری آنر مجیک توسط برند مستقل چینی رسماً مورد تأیید قرار گرفته است. این موضوع در حالی رقم می‌خورد که تا چندی پیش، برند آنر با مشکل تأمین تراشه مواجه بود. درواقع قبل از جدا شدن برند آنر از شرکت هواوی، محصولات آنر نیز تحت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار داشت و آنر نمی‌توانست از شرکت‌های آمریکایی ازجمله کوالکام و گوگل، خدمات دریافت کند.

حال که برند آنر توسط شرکت چینی دیگری خریداری شده و دیگر زیر نظر هواوی قرار ندارد، شامل تحریم‌های آمریکا نمی‌شود و می‌تواند از شرکت‌هایی مانند کوالکام، قطعات مورد نیاز خود را تهیه کند. در مورد سری آنر مجیک نیز باید گفت که آخرین مدل از این سری به نام آنر مجیک ۲ در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شد. 

آنر مجیک به دلیل داشتن طراحی ظاهری زیبایی که داشت مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. با این حساب دور از انتظار نیست که مدل جدید این سری نیز طراحی خاص و منحصربه‌فرد را در کنار سخت‌افزاری بالارده در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. سران برند مستقل آنر توضیح داده‌اند که محصول جدید این شرکت در ماه خرداد معرفی خواهد شد. درنهایت انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی مدل جدید آنر مجیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات