آنر پلی 5 با تراشه‌ی دایمنسیتی 800U و فناوری شارژ 66 وات معرفی شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پلی 5 جدیدترین گوشی هوشمند آنر است که کناره‌هایی مسطح دارد و ضخامتش ۷٫۴۶ میلی‌متر است.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، آنر جدیدترین گوشی میان‌رده خود، یعنی پلی 5 را در چین رونمایی کرد. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED با وضوح FHD+ و تراشه دایمنسیتی 800U مدیاتک و شارژ سریع سیمی با قابلیت پشتیبانی از فناوری ۶۶ وات مجهز شده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در شکاف قطره‌ای و در پنل پشتی آن، دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج تعبیه شده است. آنر پلی 5 در دو مدل با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار خواهد شد که در هر دو مدل میزان حافظه رم ۸ گیگابایت خواهد بود.

نمای پشتی آنر پلی ۵

پلی ۵ از باتری ۳،۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار است که به‌کمک فناوری شارژ سریع در ۳۵ دقیقه از صفر به صد می‌رسد. در بخش نرم‌افزار، پلی 5 به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز شده و خدمات گوگل پلی نیز ارائه نمی‌شود.

آنر پلی ۵ در ۲۶ می (۵ خرداد ۱۴۰۰) با قیمت ۲،۰۹۹ یوآن (۳۲۶ دلار) و ۲،۲۹۹ یوآن (۳۵۸ دلار) به‌ترتیب برای نسخه‌ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و در سه رنگ بنفش و مشکی و طیف رنگی (گرادیانتی) برای خرید دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات