مشخصات و قیمت ردمی نوت 10 اولترا شیائومی فاش شد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات منتشر شده از ردمی نوت 10 اولترا به برخورداری محصول جدید شیائومی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ اشاره می‌کنند.
تبلیغات

یکی از محصولات مورد انتظار شیائومی، ردمی نوت ۱۰ اولترا نام دارد که البته برای مدتی می‌شود شایعات و اطلاعات جالبی از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. بااین‌حال، فردی موفق شده به اطلاعاتی در مورد جزئیات سخت‌افزاری و همچنین قیمت احتمالی گوشی معرفی‌نشده‌ی شرکت چینی دست یابد.

GSMArena گزارش می‌دهد ردمی نوت ۱۰ اولترا از تراشه‌‌ی دایمنسیتی ۱۱۰۰ ساخت شرکت مدیاتک قدرت خواهد گرفت و امکاناتی ازجمله صفحه‌نمایش ۶/۵۳ اینچی با پنل AMOLED و باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این اطلاعات در وب‌سایت چینی ثبت شده‌اند؛ اماباوجوداینکهه مسئولان وب‌سایت فروشگاه چینی، صفحه‌‌ی مرتبط با ردمی نوت ۱۰ اولترا را از دسترس خارج کرده‌اند، اسکرین‌شات‌هایی از آن در فضای مجازی قرار گرفته است.

مشخصات فاش شده ردمی نوت 10 اولترا شیائومی

علاوه بر اطلاعاتی که ذکر شد، محصول جدید شیائومی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز استفاده می‌کند و از نظر حافظه‌ی رم نیز در دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. شیائومی در نظر دارد ردمی نوت ۱۰ اولترا را در سه گزینه از نظر حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه کند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی
  • حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی
  • حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی

در گزارش ذکر شده که مدل پایه‌ی ردمی نوت ۱۰ اولترا شیائومی با قیمتی معادل ۲۸۰ دلار راهی بازار چین خواهد شد. متأسفانه قیمت مدل‌های دیگر مشخص نیست. همچنین نمی‌دانیم که آیا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصول جدید برند ردمی به بازارهای دیگر دنیا را دارد یا خیر. بااین‌حال، دور از انتظار نیست که چنین اتفاقی رخ داده و ردمی نوت ۱۰ اولترا را در بازارهای دیگر دنیا ازجمله ایران مشاهده کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات