رابط کاربری MIUI 13 چهارم تیر برای محصولات ۲۰۱۹ به بعد شیائومی منتشر می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی در حالی آپدیت جدید رابط کاربری MIUI 13 را منتشر خواهد کرد که برخی از محصولات این شرکت به‌تازگی رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند.
تبلیغات

شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیار جدی عمل می‌کند و عملکرد موفقی دارد. مدتی است که این شرکت چینی محصولات جدید خود را به رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز کرده و محصولات قدیمی‌تر نیز در حال دریافت این آپدیت هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که به‌زودی نسخه جدیدی از رابط کاربری MIUI منتشر خواهد شد.

وب‌سایت GSMArena در گزارشی توضیح می‌دهد که شیائومی ۲۵ ژوئن (۴ تیر) جدیدترین نسخه رابط کاربری خود یا MIUI 13 را منتشر خواهد کرد؛ البته هنوز نام رسمی این رابط کاربری مشخص نشده است؛ اما باتوجه‌به نام‌گذاری آن در در سال‌های اخیر می‌توان انتظار داشت که نسخه جدید با نام MIUI 13 برای محصولات مختلف شیائومی منتشر شود.

اصولا شیائومی برای پشتیبانی طولانی‌مدت از محصولات قدیمی خود شناخته می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد شرایط درباره رابط کاربری MIUI 13 کمی متفاوت خواهد بود. درواقع، برخی از محصولات قدیمی شیائومی، حتی پرچم‌داران نیز نمی‌توانند آپدیت MIUI 13 را دریافت کنند. این محصولات شامل شیائومی می ۹، شیائومی می میکس ۳، سری ردمی نوت ۸ و سری ردمی ۸ می‌شوند.

احتمالا دلیل چنین تصمیمی، محدودیت‌هایی است که محصولات ذکرشده ازنظر نرم‌افزاری دارند یا شاید هم شیائومی قصد دارد با تغییر در سیاست‌هایش، علاقه‌مندان و کاربران را به خرید گوشی‌های هوشمند جدیدتر تشویق کند. متأسفانه درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید رابط کاربری MIUI 13 اطلاعاتی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات