شیائومی احتمالا در حال کار روی نسخه 5G ردمی نوت 10 پرو است

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات، شیائومی در حال ساخت نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۰ پرو است که به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد.
تبلیغات

ردمی نوت ۱۰ پرو محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده است؛ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گرفته تا صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز AMOLED و قیمت ارزان آن؛ اما جای خالی فناوری 5G احساس می‌شود. 

به گزارش جیاسامآرنا، گسترش شبکه‌ی 5G در سراسر جهان احتمالا به دلیل همه‌گیری با مشکل روبه‌رو شده؛ اما پوشش این شبکه با سرعت ثابت در حال رشد است؛ بنابراین حتی برای یک میان‌رده ارائه‌ی ارتباطات نسل بعدی مهم است. شیائومی اکنون چند مدل لایت 5G در این کلاس دارد؛ اما این گوشی‌ها گران‌تر از دستگاه‌های ردمی هستند.

نسخه‌ی 5G‌ ردمی نوت ۱۰ پرو

طبق شایعه‌ی جدید و تیزری که منتشر شده، احتمالا نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۰ پرو در دست ساخت است. به نظر می‌رسد این تصویر تبلیغاتی رسمی برای بازار اسپانیا است و آنچه به تصویر کشیده شده، گوشی هوشمندی است که از نمای پشت شباهت زیادی به ردمی نوت 10 پرو دارد و یکی از موارد متمایزکننده‌ی آن، پشتیبانی از شبکه‌ی فایو جی است.

بنابراین آیا تصویر بالا اولین نگاه ما به ردمی نوت 10 پرو 5G است؟ فقط زمان مشخص می‌کند؛ اما امیدواریم از تراشه‌ای بهتر از اسنپدراگون 732G که در مدل 4G بود، استفاده شود.

شایعات حاکی از آن است که تراشه‌ی به‌کاررفته در نسخه‌ی 5G‌ این گوشی از نوع اسنپدراگون 750G خواهد بود که هنوز در دست ساخت است؛ بنابراین شاید بهتر است به اسنپدراگون 780G امیدوار نباشیم؛ زیرا استفاده‌ از آن قطعا در فروش می لایت ۱۱ 5G که به‌تازگی به بازار عرضه شده است، تأثیر خواهد گذاشت.

باید دید آیا نسخه‌ی 5G و 4G ردمی نوت 10 پرو مشخصات یکسان دیگری خواهند داشت یا خیر. این مورد هنوز مشخص نیست؛ زیرا ردمی نوت ۱۰ 4G‌ و ردمی نوت ۱۰ 5G گذشته از نام‌های مشابه و گیج‌کننده، گوشی‌های متفاوتی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات