احتمال معرفی آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ قوت گرفت

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی از مینگ‌چی کو، یکی از قابل‌اعتمادترین تحلیل‌گران اخبار مرتبط با اپل، آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید.
تبلیغات

 مدتی است که شایعات از احتمال عرضهٔ مدلی از آیفون با ویژگی تا شدن صفحه‌نمایش خبر می‌دهند؛ محصولی که می‌تواند رقیب جدی برای گوشی‌های تاشوی اندرویدی از شرکت‌های مطرحی همچون سامسونگ، شیائومی و هواوی باشد.

اما اپل تاکنون از عرضهٔ چنین محصولی خودداری کرده است که شاید دلیل آن، صبر برای رسیدن به محصولی ایده‌آل با تضمین موفقیت آن در بازار گوشی‌ تاشو باشد. اخبار منتشرشده نشان می‌دهند که کوپرتینویی‌ها در چه زمانی وارد بازار گوشی‌ تاشو خواهند شد و همچنین محصول مورد نظر از چه ویژگی‌هایی استفاده خواهد کرد.

در گزارشی که Ubergizmo منتشر کرده است، مینگ‌چی کو، تحلیلگر سرشناس بازار گجت‌های هوشمند که بیشتر برای ارائهٔ اطلاعات دقیق از محصولات اپل شناخته می‌شود، زمان تقریبی عرضهٔ آیفون تاشو را پیش‌بینی می‌کند. طبق گفتهٔ مینگ‌چی کو، آیفون تاشدنی اپل در سال ۲۰۲۳ به بازار راه خواهد یافت.

محصول معرفی‌نشدهٔ اپل از مشخصات سخت‌افزاری در خور توجه استفاده خواهد کرد که شامل صفحه‌نمایش ۸ اینچی منعطف با رزولوشن +QHD و پنل OLED می‌شود. نکتهٔ قابل‌ توجه در گفته‌های مینگ‌چی کو، تأمین کامل پنل‌های مورد نیاز برای آیفون تاشدنی اپل توسط سامسونگ دیسپلی، از زیرمجموعه‌های سامسونگ است. اپل از شرکت‌های مختلفی برای تأمین قطعات مورد نیاز محصولات خود استفاده می‌کند؛ اما در زمینهٔ صفحه‌نمایش آیفون تاشو گویا تنها به سامسونگ سفارش داده است.

مینگ‌چی کو در مورد یکی از ویژگی‌های خاص آیفون تاشدنی نیز صحبت کرده است؛ تکنولوژی که مرتبط با صفحه‌نمایش آیفون تاشدنی خواهد بود و می‌تواند به مزیتی ویژه برای برتری صفحه‌نمایش آیفون تاشدنی در مقایسه با محصولات شرکت‌های رقیب تبدیل شود. در حال حاضر اپل از ویژگی مذکور در هوم‌پاد استفاده می‌کند. هنوز اطلاعات کافی در مورد این ویژگی وجود ندارد؛ اما گفته می‌شود به انعطاف‌پذیری بیشتر و افزایش مقاومت صفحه‌نمایش کمک شایانی می‌کند.

ورود آیفون تاشو به بازار می‌تواند دسته‌ای جدید در میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل ایجاد کند؛ محصولی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد که قابلیت‌های آیفون را در صفحه‌نمایشی ۸ اینچی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. بااین‌حال باید صبر کرد و دید کوپرتینویی‌ها چه ویژگی‌هایی به محصول معرفی‌نشدهٔ خود خواهند افزود. اخیراً مشخص شده  است که گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند؛ با این حساب دور از ذهن نیست که آیفون تاشدنی نیز سازگار با قلم اپل باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات