گلکسی ام 42 نسخه 5G سامسونگ با اسنپدراگون 750G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی M42 نسخه 5G درواقع مدلی از گلکسی A42 نسخه 5G است که با برند گلکسی ام راهی بازار هند می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ جدیدترین عضو خانواده گلکسی ام، یعنی گلکسی ام ۴۲ نسخه 5G را معرفی کرد. درحقیقت، این محصول نسخه‌ای از گلکسی A42 نسخه 5G است که برای بازار هند در نظر گرفته شده و مشخصات سخت‌افزاری و ظاهری تقریبا مشابهی با گلکسی A42 دارد.

گلکسی M42 نسخه‌ای با نام متفاوت از گلکسی A42 است؛ اما اهمیت ویژه‌ای برای سری ام دارد؛ زیرا اولین گوشی هوشمند از این سری محسوب می‌شود که از مودم 5G استفاده می‌کند. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی AMOLED و رزولوشن +HD مجهز است و در بالای صفحه‌نمایش، بریدگی آبشاری در نظر گرفته شده است که از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی میزبانی کند.

طبق گزارش GSMArena، در پنل پشتی گلکسی M42 نسخه 5G ماژول دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ثبت تصاویر ماکرو به‌چشم می‌خورد. مشخصات دقیق‌تر دوربین‌ها عبارت است از:

  • ۴۸ مگاپیکسل (۰/۸ میکرومتر سایز پیکسل، لنز واید، ۱/۲.۰ اینچ سایز حسگر، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
  • ۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید، f/2.2)
  • ۵ مگاپیکسل (f/2.4، دوربین مخصوص ماکرو)
  • ۵ مگاپیکسل ( f/2.4، حسگر تشخیص عمق تصویر)

دیگر مشخصات گلکسی M42 نسخه 5G ازاین‌قرار است: تراشه اسنپدراگون 750G کوالکام، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات. ناگفته نماند حافظه ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند را با کارت حافظه microSD می‌توان افزایش داد.

گلکسی M42 نسخه 5G در دو رنگ‌ مشکی و خاکستری و با قیمت ۲۹۵ دلار برای مدل برخوردار از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۳۲۲ دلار برای مدل برخوردار از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به بازار هند عرضه می‌شود. انتظار می‌رود فروش گوشی هوشمند گلکسی ام ۴۲ نسخه 5G از ۱ می (۱۱ اردیبهشت) آغاز شود.

گوشی سامسونگ گلکسی ام 42 نسخه 5G از نمای جلو
نمای جلو گلکسی ام 42 نسخه 5G رنگ مشکی
نمای پشت گلکسی ام 42 نسخه 5G رنگ مشکی
گلکسی M42 سامسونگ مدل مشکی
گوشی سامسونگ گلکسی ام 42 نسخه 5G زنگ خاکستری از نمای کنار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات